Wat een mooie tinkers komen hier voorbij. Ik post eigenlijk nooit maar kijk wel graag mee. Daar moet maar eens verandering in komen Sinds vorige week staat ze thuis en kan ik lekker foto's maken. Hierbij mijn tinker merrie van 2,5 alweer. Liberty O'Gulliver.
Dat jij hier nieuw bent en niemand persoonlijk kent, terwijl hier heel veel bokkers zitten die elkaar al vele jaren kennen en ook in het echt elkaar regelmatig zien. Wat betreft de meeste hier ben ik zelfs een "groentje"... Er zijn er overigens veel meer die niet een 1 op 1 reactie krijgen... So be it. Gewoon blijven posten, dan rol je er vanzelf in.
Lieve Gi!
Dax is echt wel heel leuk (en zn vader ook), en wat onwijs leuk dat hij jouw zo'n fijn gevoel kan geven weer
Wat heb jij een mooi B&B Jennifer
Liberty, groetjes van grote broer Branagh!
En halfzus Charmian wil ook even hoi zeggen
Laatst bijgewerkt door Caily op 23-12-14 12:47, in het totaal 2 keer bewerkt
Nee, deze staan niet bij mij, dat zijn mijn oppaspaardjes/ exverzorgpaardjes. Maar Branagh en Liberty die erboven staat zijn volle broer en zus dus dacht, is leuk
Hihi, idioot Al fietste ik ook 15 km voor mijn verzorgpony vroeger. Nu de paarden bij huis en 15 km fietsen naar mn werk
Dit staat wel bij mij thuis (onder andere)
Kirsha
Geplaatst: 23-12-14 12:54
Oh op die manier ja. Ik ben inmiddels gezegend met Fenore op 500 meter afstand en school/werk is met 5 km ook goed te overzien.
Ik heb oude foto's gevonden. Ik ben de middelste, en op de tweede foto de achterste
Calanddra
Geplaatst: 23-12-14 13:01
Wow wat n knapperd is Branagh Lotte!
Thuis heb je ook n hele knappe kudde
IngridHar
Geplaatst: 23-12-14 13:02
Liberty komt uit de bekende combinatie Gulliver en Blossom. Wel leuk om familie van haar te zien. Ben al op zoek geweest naar foto's via google maar kon nog niet veel vinden. Hoe groot is Brannagh? Lijkt me een grote jongen? Liberty is nu 2,5 en meet ongeveer 1.45m.
Jayney
Geplaatst: 23-12-14 13:40
Ze staan er mooi bij Lotte lekker dat ze nog de wei op kunnen!
Saskia, wat onwijs fijn dat je een soulmate hebt gevonden vind Dax heel aansprekend mooi dier zeg! Heel veel plezier met hem, ben benieuwd naar foto's van jullie samen binnenkort!
Baileigh is gaaf ben heel benieuwd hoe die gaat ontwikkelen komende jaren.en zo lekker braaf al met al die slingers en mutsen op!
Mooi aansprekend koppie heeft Liberty
Wauw Joanne, wat een prachtige foto's van Givenchy, aansprekend hoofdje zo!
Nou Kirsha omdat jij geen recente foto's van Fenore kan posten, post ik maar recente foto van haar lieve dochter Erynn
Ha ha ik word ook vaak overgeslagen, mede omdat ik niet zo vaak post. Maar heb nu de mobiele upload ontdekt dus ze worden nu wel gek van me. Oh en het werkt, hele leuke reacties op mijn laatste post gehad paar pagina's terug. Dus gewoon blijven spammen
Nog ff fotootje er bij want het is een gezellig fototopic
Lekker met haar grote vriend in de paddock.
( paard van mijn vriend)
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-12-14 19:40
Weer veel leuke fotos van harige stinkies. Wat me opvalt is ondanks hetzelfde ras er zoveel verschil zit in bouw, hoofd, uiterlijk en uitstraling. Ik negeer niemand bewust maar weet van mezelf dat ik wel soms slordig in kan zijn of later blijk veel fotos niet gezien te hebben.
Maar hier ook grote kriebelfans. Connor kan er zo van genieten dat hij soms bijna omvalt van genot, of ahum op 5 benen gaat staan. van Dinky weten we nu dat hij heel erg van kriebelen en borstelen houdt. Alleen dan oppassen met tanden daar waar hij bij kan komen om terug te groomen.
LBroekhuizen
Geplaatst: 23-12-14 20:12
Ik geniet vooral veel van jullie foto's. Lekker lezen en naar mooie tinks kijken. Reageer ook niet vaak maar vind het wel een heel fijn topic.
Is de bak bij jullie ook zo nat? Ik heb ook echt het idee dat wij veel viezer uit de bak komen dan andere :p Zal wel iets met sokken te maken hebben haha.
Getverderrie de blub zit bijna tot over de oren. Maar ik ken het, altijd bij de minste nattigheid zit de smurrie echt overal.
_ENGEL_
Geplaatst: 23-12-14 20:30
Al een hele tijd lees en kijk ik mee naar jullie mooie tinkers. Bij deze word het tijd dat ik de mijne een keertje laat zien. Sinds maart in mijn bezit MOJO Dit is de dag na aankomst:
Jeetje wat een gedoe. We worden hier toch allemaal met enige regelmaat overgeslagen. Volgens mij zitten we hier allemaal met maar een doel en dat is genieten van de foto's van de ras genootjes. En wat hebben we toch een prachtig en veelzijdig ras. Er komen weer pracht exemplaren voorbij!