Dees, sterkte met afscheid nemen, zo kort nog maar :'(
Boyan vandaag
Spetter
Geplaatst: 16-10-11 22:06
Supertrots! Mijn eerste echte buitenrit op Megan! Veel dingen zijn nog spannend voor haar (en dus voor mij) maar het ging super! Mijn lieve dame die zo wereldvreemd is heeft het toch maar even gedaan!
Grit
Geplaatst: 16-10-11 23:38
DianneM
Geplaatst: 17-10-11 00:37
Bries aan het werk, voor het eerst in de dubbele lijnen met haar trainer. Ze kauwt erg op haar bit, omdat deze teugelvoering helemaal nieuw voor haar is
Wat heeft Boyan al een lange manen is me nog nooit zo opgevallen! Pracht vent
taggart
Geplaatst: 17-10-11 10:11
jorretje
Geplaatst: 17-10-11 11:48
Wat een heerlijke foto's weer. Lekker genieten van het herfstzonnetje! Leuk hoor kayleigh zo naast fiets, dat deed ik vroeger ook met mijn ouder verzorgtinkie die ook Kayleigh (de mammie van Gijs) heette haha.
Gijs zijn guitige oeh-ja-dat-is-een-fijn-plekje koppie Hij lijkt op deze foto erg groot hihi.
Mooie Pall Gijsje hij is ook al best groot! Taggart....wat een heerlijke droomfoto's Leuk zeg zo fietsen met je paard Zag een geconcentreerde Vince en Grit voorbij komen
Nog even en het ziet er alweer zo uit (ik heb er wel weer zin in)
Vasthi
Geplaatst: 17-10-11 16:37
Erynn, gisteren op haar laatste dag bij mij. Vandaag is ze naar Friesland vertrokken (opfok) en ze is nu van Jayney, voorheen mijn bijrijdster. Met Julian en mams Fenore
Laatst bijgewerkt door Vasthi op 17-10-11 16:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Oh Boyan is leuk, lekker koppie Erynn naar de opfok, lekkere buffel is dat zeg , je zal ze best gaan missen, Patrick en Hidalgo ook gezien, zien er super uit Marja
Onze jongens Samba en Bing gisteren na het rijden Oeh niet kietelen Bing Trek ik toch ff aan je halster
Voor mij groot feest, want sinds vandaag is Erynn officieel van mij Ze was ontzettend braaf op de trailer en kwam er onbezweet vanaf, eenmaal aangekomen mocht ze in de box met een fries veulen dat ook net gespeend werd samen mogen ze nu tot het deze week mooi weer word in de box, als het dan mooi weer word worden ze ingeschaard in de kudde
aangekomen op haar nieuwe adresje, nog in de trailer
En samen met het friese veulen, wat lijkt ze klein zo hea?!