[TI] [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Lente_

Re: [HK] Voor alle liefhebbers van onze gesokte vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:45

Geeft niks hoor ;) cp112, ik las je topic net, leuk zo'n verassingsveulentje :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:48

_Lente_ schreef:
Yey, voor een ding hoeft al niet meer geduimd te worden :) Ik kreeg net de volgende brief v/d STOAS:

"Beste Lente,

Hierbij bevestig ik je inschrijving als student aan" ... " T.b.v de interne administratie ontvang ik van jou graag een copie van je diploma en je cijferlijst en een copie van je identiteitsbewijs. Nadere informatie over de aanvang van de studie ontvang je vlak voor de zomervakantie."

... "Heb je dit al gedaan en heb je je machtiging ingeleverd, dan is je inschrijving volledig.

Bedankt voor je aanmelding en tot ziens in het nieuwe schooljaar!"
Blabla naam enzo...

Dus nu moet ik wel écht mijn diploma halen, anders ben ik de sjaak! *Stresss, zoekt alle leerboeken :P *

Nu hopen dat morgen net zo goed gaat...

tjah die kreeg ik vorig jaar dus ook :(

heb hem over laten zetten naar volgend school jaar (2011/2012)
duurt lang:S

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:52

@ M_D_H: Weet ik, ik heb zelf ook al te lang over de middelbare gedaan.. In het kort: halfweg 4V naar 4H gegaan. In het nieuwe schooljaar weer 4V met ander profiel (A). Ik ben het echt zat op die school.... Ik wordt echt helemaal gek als ik nu zak.... Ik haat het nu al om langer over school te doen dan noodzakelijk. Maargoed, we gaan er gewoon vol tegenaan :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:54

ja idd...
majah...
als het ook nog is buiten jou schuld gebeurd en niemand wil luisteren?
dan krijg je er al helemaal de balen van :S

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:56

MDH, zit jij op de groene welle? :=

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:58

@ M_D_H: Snap ik helemaal! Weet je waarom ik van H weer naar V gegaan ben? I.p.v de 6 die ik op het VWO voor natuurkunde stond stond ik op de Havo een 2. Nou sorry hoor, maar dat kan gewoon écht niet. Mijn lerares vond me niet zo aardig... Heel fijn. Not. Dus ook niet helemaal mijn fout...
Wanneer er dan ook nog niemand wil luisteren is het helemaal vervelend... Hopen dat je diegene nu een poepie kunt laten ruiken ;)

DIVA2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:00

cp112, net even je topic bekeken maar ik denk dat je rustig op vakantie kan gaan hoor.
Uier ziet er nu nog rustig uit.
Mijn vorige paard begon een week of 8/9 voor de geboorte met zo'n uier. Nu weet ik dat een uier niet zaligmakend is, het blijft altijd een kwestie van opletten. Maar daar nu even van uitgaand denk ik dat het nog wel een paar weekjes duurt.
Als je trouwens naast de staart voelt en je voelt een lekker slap geheel, iets wat zo lekker drilt, weet je of de banden al losser komen te zitten.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:01

ik had me verslagen ingeleverd via de mail...
en de lerares beweerde dat ze ze niet had gekregen :(
bewijs stond in me mail box...
laten zien enzo...
majah lerares haar wil is wet...
zijn vond dat het te laat was, dus dat ze niet meer hoefde na te kijken...
ik ben blijven zitten op in stom vak :(

en ja ik zit op de groene welle ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:02

@Diva, ok Thnx, ik ga eens even een paar keer voelen bij de banden, dan merk ik vanzelf wel als er verschil in zit.

@MDH, ik ook :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:06

cp112 i know :P

maar welke klas dan?
want daar ben ik nog steeds neit helemaal achter...
volgens mij de tweede of niet?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:08

Nee helaas, de 1e. paardenhouderij 4bol...
Heb wat jaartjes verkloot helaas := heb een tijd in het buitenland gewoond dus loop iets achter.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:13

zag het op je profiel :P

ik heb je nog nooit op school gezien ;)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:17

Nee ik jou ook niet := _O-
Maar ben nu al een paar weekjes afwezig. Heb de ziekte van Pfeiffer. Had vorige week maandag alleen een gesprek met Baauw daarover, maar die opperde direct maar dat ik het jaar gewoon niet ging halen... Ook lekker positief :\

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:22

ooh ze zijn zo positief daar op school :S

ik ben dit jaar bijna van school afgetrapt omdat ze in eens vonden dat me instelling niet goed genoeg was:S

echt fiets bullshit...

ik lever daar ook niks meer in zonder dak een handtekening er voor gekregen heb hoor

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:27

Ja het is zooo raar :S kom je op school om te overleggen over hoe ze mij tegemoet kunnen komen omdat ik gewon ziek ben, zegt ze direct dat ik het jaar maar ove rmoet doen... :? nou goed het schoolwerk houd ik wel bij maar stage dus niet, einde van het jaar de bloksage ga ik hopenlijk wel weer redden. Toen stelde ik voor om dan deze periode in de vakantie in te halen, maar dat werd toch wel erg moeilijk hoor.... :\

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:27

Mag ik hieruit opmaken dat niet alles bij jullie op school goed geregeld is (A)?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:30

_Lente_ schreef:
Mag ik hieruit opmaken dat niet alles bij jullie op school goed geregeld is (A)?

We hebben gewoon rare docenten... :=

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:31

heel goed geraden lente :D

ze raken zo'n beetje alles kwijt...
er wordt echt met vriendjes politiek alles geregeld
(ik ben blijven zitten op 1 vak en een paar meiden op me vorige klas zijn wel over gegaan, terwijl ze nog meer vakken miste :S)

en cp112 een aantal meiden die ik ken hebben wel stage dagen in de vak mogen inhalen

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:32

Lekker corrupt dus... Balen.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:33

idd :(

ik ga eten...

_Lente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:33

eet smakelijk!

Ik ben aan het eten :P Ben in mijn eentje thuis, dus eet maar even voor de comp :P

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 18:59

gezellig :P

ik ga maar is ff aan de gang met mijn sportmassage...
alvast alle spieren uit me hoofd leren :S
de nederlandse benaming is neit zo probleem :P
die kan ik zo vertellen :D
het latijns... :(
dat wordt een ander verhaal :P

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:00

Nou, even een update voor mij. Erg leuke meid die vanmiddag voor Crosby langs is geweest. Ze is erg enthousiast en ik heb er zelf ook wel een goed gevoel bij, dus dat zit wel goed. Nu moet ze alleen nog met haar vader om de tafel en die is momenteel ziek en moet geopereerd worden dus dat loopt even wat minder. Dus ik heb haar beloofd dat ik Cros tot vrijdag (een week dus) vast zal houden en daar was ze wel blij om. Nog heel even in spanning afwachten dus ;).

Ik lees een hoop schoolperikelen... ben blij dat ik daar vanaf ben zeg :D . Maar leef wel met jullie mee meiden. Ook ik heb het nodige meegemaakt op school (zitten blijven, leraren die de pik op je hebben etc.) dus weet hoe ellendig dat kan zijn. Eigenlijk vind ik het te bizar voor woorden dat er leraren zijn die het je soms zo moeilijk kunnen maken puur omdat ze 'je niet mogen'. Ik bedoel een opleiding is wel erg belangrijk voor je toekomst dus ze moeten gewoon goed les geven en begeleiden, simpel zat, en niet persoonlijk worden. Maar goed.... het schijnt moeilijk te zijn ;).

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:00

hoihoi!

Ik heb even een poosje niet gereageerd hier, ik zit op dit moment niet echt lekker in mijn velletje.. heb Irene vandeweek wel even gebeld om mijn hart te luchten en dat heeft wel geholpen..

Waar het op neer kwam is dat ik weer de grootste ruzie heb gehad met de huisarts-assistente.. Ik heb in november toen ik 6 weken zwanger was een miskraam gehad.. Mevrouw zei dat dat helemaal niks voorstelde.. Je kan je wel voorstellen dat dan het janken nader staat dan het lachen.. Ook had ik al ruzie met haar omdat ik de rontgenfoto weigerde te laten maken voor mijn arm, twee weken geleden.. Zij zei dat als ik niet positief testte, ik ook niet zwanger kon zijn.. Uiteindelijk heb ik 1 test positief gehad en na 1 dag overtijd ben ik alsnog gaan vloeien.. Zoals ze het noemen een mislukte innesteling. Nou, dat stelde al helemaal niks voor vond ze..

Gisteren ben ik naar de huisarts geweest omdat dit inmiddels de derde keer is geweest dat ik na een positieve test toch ben gaan vloeien. Ik heb een doorverwijzing gekregen van mijn huisarts voor de gynaecoloog. Heb nu in ieder geval een hoge dosering foliumzuur meegekregen. En ik heb ook met de huisarts overleg gehad over de assistente. Na ruim overleggen, heeft ze ons gevraagd alles op papier te zetten en ons is beloofd er daadwerkelijk iets mee te gaan doen..

De desbetreffende assistente heeft mij ook twee keer een ziekenhuisbezoek gekost, omdat zij vond dat ik geen blaasontstekin had. ben er dus twee keer mee doorgelopen en twee keer nierbekkenontsteking gehad. Vervolgens heb ik twee jaar lang chronisch blassontsteking gehad en uiteindelijk na maanden bij een uroloog te hebben gelopen ben ik er vanaf gekomen godzijdank..
Ook heeft ze een keer geweigerd medicijnen voor mijn mannetje te bestellen, omdat ze er heilig van overtuigd was dat ze die al besteld had, alleen had de apotheek nooit het recept gekregen. Na een week lang bellen is hij er langs gegaan en heeft het aan de balie van de huisarts moeten regelen dat alsnog zijn medicijnen klaargelegd zouden worden bij de apotheek. De apotheek was gelukkig zo aardig om alvast een strip mee te geven zonder recept..

Al met al zijn we dat mens dus inmiddels echt zat.. Nu nog een brief in mekaar sleutelen en die gaat op de bus op naam van mijn huisarts. Er is beloofd dat er echt wat mee gedaan wordt en dit zeker niet zomaar over gaat waaien..

Zo, ik ben mijn ei kwijt, nu ga ik bijlezen :o

Dakota_75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 19:11

Wat een verhaal Teuntje. En helaas herken ik er veel in.... Ook ik heb een vroege miskraam gehad, ik was bijna 7 weken. Maar mensen kunnen dan inderdaad zo bot zijn.... 'ach het was toch nog niks'. Ze beseffen niet hoe pijnlijk zoiets kan zijn. En een huisartsassistente mag zoiets natuurlijk gewoon nooit zo zeggen, hoe bot kun je zijn zeg. Hier bij ons zijn de assistentes ook niet om over naar huis te schrijven helaas. Er gaat nogal eens iets mis. Dus je hebt groot gelijk dat je er iets aan gaat doen hoor, ik hoop dat je serieus genomen gaat worden! ;)