cp112, ik las je topic net, leuk zo'n verassingsveulentje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cp112, ik las je topic net, leuk zo'n verassingsveulentje
_Lente_ schreef:Yey, voor een ding hoeft al niet meer geduimd te wordenIk kreeg net de volgende brief v/d STOAS:
"Beste Lente,
Hierbij bevestig ik je inschrijving als student aan" ... " T.b.v de interne administratie ontvang ik van jou graag een copie van je diploma en je cijferlijst en een copie van je identiteitsbewijs. Nadere informatie over de aanvang van de studie ontvang je vlak voor de zomervakantie."
... "Heb je dit al gedaan en heb je je machtiging ingeleverd, dan is je inschrijving volledig.
Bedankt voor je aanmelding en tot ziens in het nieuwe schooljaar!"
Blabla naam enzo...
Dus nu moet ik wel écht mijn diploma halen, anders ben ik de sjaak! *Stresss, zoekt alle leerboeken*
Nu hopen dat morgen net zo goed gaat...

heb een tijd in het buitenland gewoond dus loop iets achter.

nou goed het schoolwerk houd ik wel bij maar stage dus niet, einde van het jaar de bloksage ga ik hopenlijk wel weer redden. Toen stelde ik voor om dan deze periode in de vakantie in te halen, maar dat werd toch wel erg moeilijk hoor....

Ben in mijn eentje thuis, dus eet maar even voor de comp
.
. Maar leef wel met jullie mee meiden. Ook ik heb het nodige meegemaakt op school (zitten blijven, leraren die de pik op je hebben etc.) dus weet hoe ellendig dat kan zijn. Eigenlijk vind ik het te bizar voor woorden dat er leraren zijn die het je soms zo moeilijk kunnen maken puur omdat ze 'je niet mogen'. Ik bedoel een opleiding is wel erg belangrijk voor je toekomst dus ze moeten gewoon goed les geven en begeleiden, simpel zat, en niet persoonlijk worden. Maar goed.... het schijnt moeilijk te zijn
.