nou...we hebben zeker genoten! Cindy 1,5-2 jaar al niet gereden, door de ernstige spat van Spetje...ik kwakkel nu zo'n 3 jaar met Indy en z'n HKO, waar van ik ook nagenoeg niet met hem rijdt of werk. En vandaag zijn we gewoon even met z'n 2 en onze "oude" kwakkelkereltjes op een mini-mini rit gegaan..veel leuke foto's gemaakt door ons zussies..en alleen maar stralende gezichten! En onze knollies hebben ook genoten!! Wat een heerlijk gevoel, ECHT!!!
Gefeliciteerd Henk, geweldig weer een hele zwarte hihihi en een merrie
frangelica
Geplaatst: 22-03-10 00:17
gefeliciteerd henk en vic !!!! en wat is dit toch een heerlijk topic geniet er elke keer weer van wat een mooie leuke en lieve koppies en billies en snuitjes komen hier voorbij mmmmm heerlijk.
Tinkermuts
Geplaatst: 22-03-10 06:37
dat moet idd super gevoeld hebben met spet en in op stap
henk, gefeliciteerd, dat word genieten van je uk, kom maar op met de droogfotoos
dees, je dames zier er goed uit
sabrina met Qannick en Sabey
Chay_Flame
Geplaatst: 22-03-10 07:26
Weer mooie foto's gezien Mooie boyan, dacht ik ook altijd van mijn new-forest totdat je op buitenrit gaat en hij midden in een plas gaat stampen en je met een zwart paard thuis komt! Zoë word mooier en leuker! Lieve sabey en qannick op het strand
Beetje rot weer hier nu, dus wat zou ik nou eens voor foto's plaatsen. Heb nog steeds geen nieuwe
zo vader
zo dochter
stalnijmegen
Geplaatst: 22-03-10 10:06
gaaf sas ( waar hebben ze dat halster van sabbey gehaald, zo gaaf) henk, proficiat!! mooie flame gaaf hoor weer even op de trouwe 4 voeters een ritje maken, alle 4 stralen jullie
IndianaJones
Geplaatst: 22-03-10 11:08
ja klopt hahaha we stralen zo'n beetje op alle foto's! hahaha geweldig toch. Dag om niet te vergeten, heerlijk gewoon.
Shathu was ook even mee naar stal gisteren en ging daar ineens helemaal uit z'n dak. Nog even showen...showbinky soms (jammer van al die draden/palen he...dat fotoshop je ook niet zomaar even weg hahahahaa)
Wat heeft toet toch veel van zijn vader Schitterend!!
Ariebren
Geplaatst: 22-03-10 12:41
De eerste droogfoto van K6.
En lijkt ze op haar zusje K4 ???
Het enige verschil is dat K6 maar drie witte voetjes heeft.
RTM
Geplaatst: 22-03-10 12:57
Nevi d'r mams
En Nevi d'r paps
Calypso2008
Geplaatst: 22-03-10 14:04
Wow! Wat een mooie foto's van die op het strand! En veulentjes dat blijft geweldig om te zien...
Hier mijn bontekont even, hij is vorige week 2 jaar geworden
En hier nog een keer met surrogaatopa Husky, ze schelen 20 jaar maar zijn zo lief voor elkaar
Ook hebben we nu een keer een hoofdstel omgedaan met een bitje erin. Daarover heen een halster en toen in de bak stappen en op het pad. Zo kon hij aan het bit wennen zonder een eventuele eerste nare ervaring op te doen maar hij vond alles prima! Ben zoooo trots op mijn kereltje! Nog een jaartje wachten en dan helemaal 1000% genieten !
Wat een beeldschone hengst! Is dit toevallig Pitalo of heb ik het fout?
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 22-03-10 20:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto in link veranderd, geen foto's quoten a.u.b (zie ook de beginpost)