Zoooo, Alweer terug van school. VAKANTIE!!! Was ik aan toe, even een weekje lekker rust. Nouja rust... Denk niet dat de 1e week met de pup rustig wordt
Vakantie? Over een week of 23 , eerst zo af en toe maar een dagje vrij.... En ik hoop vanmiddag hier ook op tijd te vertrekken, zo rond de klok van half 2 zou ik wel mooi vinden (of eerder )
IJslanders op het ijs is op IJsland wel natuurlijk/ normaal en ze hebben idd spikes , maar ik zou het zelf niet durven hoor brr maar bv Odette met Vinur op die foto zeiden dat het gewoon heel stabiel voelt net alsof je gewoon over de weg rijdt maar ben er ook nog niet wezen kijken op 1 of andere manier ga ik dan gewoon liever naar NK of WK
Gister was Say weer super fris en de donkere hoek achter weer super eng ene dag niks aan de hand andere dag MIEPEN!! Toen dacht ik ach dan zet ik haar gewoon wat meer aan het werk wijken e.d. NOT druk dat ze toen werd dus toen maar weer terug naar lang en laag ontspannen en overgangen, maar echt relaxe werd ze niet bleef met een bommetje in der kont zitten
Moet eigenlijk aan de studie zitten voor BOA, dus dat ga ik zo maar weer doen
Hier 2 daagjes vrij met carnaval dan is er toch geen hond aan het werk bij ons is niet verplicht vrij maar als je dan gaat werken is het echt SAAI dus dan pakken we ook maar vrij John ook dus dat is wel gezellig
Grit
Geplaatst: 13-02-09 14:37
Hier wisselend regen/natte sneeuw en droog.
Maar ik heb mijn buitenactiviteiten er al op zitten. Vanmorgen al met Spoek gefietst, ze had er zin en ging als een raket . En Vince al gereden en lekker getut bij de paarden. Die staan nu met z'n tweeen aan hun "strotonnetjes" te plukken. Zijn ze weer even bezig.
Janet; lijkt mij ook irritant als mensen in fries praten/schrijven als er ook niet friese zijn .
Grid; hoppatee , aan de studie!
Carnaval!!! Allemaal duimen dat het de zondag droog is! Heb alleen nog steeds geen nepwratten gevonden . Mijn gothic sluier is wel binnen.
Ga zo mijn crosstrainer eens van heel dichtbij bekijken, eventjes wat van programma gemist downloaden en maar eens wat aan mijn conditie doen en tv kijken tegelijk
In enschede zelf ook, maar Oldenzaal dorp verderop die heeft de grootste optocht van oost nederland, en verder word hier echt wel carnaval gevierd.
Grit
Geplaatst: 13-02-09 15:19
hdv schreef:
wij hebben de 21e pas carnaval
Hier ook hoor, dat is toch echt tegelijk in heel nederland
Grit
Geplaatst: 13-02-09 15:22
Komt er iemand toevallig nog bij de Fopshop in Hengelo?? Is de enige plek waar ik "wratten" heb gevonden. Ze kosten 2,50, maar de verzendkosten zijn bijna 10 euro Terwijl ze volgens mij gewoon met de gewone post verstuurd kunnen worden.
hdv
Geplaatst: 13-02-09 15:35
Grit schreef:
hdv schreef:
wij hebben de 21e pas carnaval
Hier ook hoor, dat is toch echt tegelijk in heel nederland
is niet overal gelijk. Ken plaatsen waar zondag de optocht al is.
en ik ben ziek thuis anders was ik met alle plezier even naar henglo gegaan, is hier dicht in de buurt. Ik vind 10 euro verzendkosten wel heel grof.
Grit
Geplaatst: 13-02-09 15:45
Oh, de optocht. Die is hier op zaterdag, zondag of maandag. Maar carnaval zelf duurt 4 dagen, van zaterdag tot en met dinsdag. En voor de liefhebbers ook al op vrijdagavond .
weet ik. maar wij hebben de 1ste optocht hier zat en zon al.. nouja maakt ook niet uit.. Bertus workel heeft die geen "wratten" is een grote winkel hier in Enschede
ringelberg
Geplaatst: 13-02-09 16:10
s'middags jongens ik kan jullie echt niet bij houden.
Ooooh,carnaval...das echt uit mijn jeugd,ik kom officieel uit brabant,ik ben geboren en getogen in Eten-leur,maar woon al een poosje in het westen.Hier doen ze niet aan carnaval,nou ja..niet zoals in ons stijlorenrijk .Mis t soms wel hoor,maar als je al zo'n tijd hier woont wordt t toch allemaal anders.En mijn man is ook niet een enorme fan...jammer.
Even een lurfjes update,we hebben nu 2 caafjes en volgende week krijgen we er nog 2,en dan een week later nog een,manlief(186 lang en 116 kilo)is er helemaal weg van,gaat een complete caafjes villa bouwen ect.Wel een leuk gezicht zo'n stoere vent met zo'n klein bolletje in zijn handen,als hij zn hand dicht doet is t caafje weg.
van deze krijgen we er ook nog 2 in het zwart met een wit hoofdje
Ik zou niet weten wanneer het hier carnaval is Wij deden er eerder wel altijd aan, mijn vader en zijn vader zijn allebei nog prins carnaval geweest , Dan gingen we vanuit Hasselt overijssel naar het duitse Hasselt om daar ook in de optocht mee te rijden En naar Raalte, daar is het altijd erg mooi. Maar ik zit er nu niet meer zo in, dus weet niet wanneer het is.. denk volgende week