Fijn zeg! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn zeg! 

Ik zie het nu echt goed
JEEJ
Dankjewel
hee, jij ook hier! Alles goed met de boys en het prinsesje?
Ik vond zijn urine donkerder dan normaal, geen idee of dat kan na 1x Gluco Balance?. Even in de gaten houden. Hij heeft 1 1/2 uur in de stal gestaan, toen kwam Hans Arendse om thermografische foto's van zijn benen en rug te maken. Conclusie: mijn peerd is NIET hoefbevangen, maar heeft, wat mag op zijn leeftijd, Artrose. Gevoelige zool ook wel hoor, anders kan ik niet verklaren waarom hij beter met hoefschoenen loopt dan zonder, maar slecht lopen na bekappen is een reactie van de Artrose op de andere hoefstand.

Het was ook naar KMD
KootMiraDrum schreef:Paardje is 19 jaar en laat al een paar jaar zien dat zijn gewrichten eerst moeten opwarmen en soepelder moeten worden. Eerste 10 minuten is hij stram, daarna gaat hij beter bewegen. Hij vertelt het me al jaren.
Jullie zijn weer uptodate. Ik ga terug naar de achtergrond, of mijn hunebed in, en weer braaf lezen over IR, en het verder niet over Artrose e.d. hebben.