het resultaat: http://www.evy.nl/Fotos/Chant%20en%20ik ... n%20ik.htm

welkom harlekijn
en neej.. jullie zijn niet zo oud neej

dcht ik eerst (oepsy..)
maar.. ik ga ook weer slapen, ik mag morgen rijden (vandaag was me mam's beurt)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

) en ook gestopt met het rijden van Zorba en Barkley. Zorba was ondertussen ook al aardig op leeftijd (iets van 22 ofzo). Sindsdien eigenlijk voornamelijk alleen maar met mijn Flettekind gereden 
). In 2004 gaan samenwonen in Duitsland waar Fayette gezelschap kreeg van onze Shet Hercules. En sind voorjaar 2006 is onze paardenbestand nog uitgebreid met Dunla, de dochter van Fayette 
tinkert_tje schreef:welkom heleen leuk dat je ook hier komt meekletsen![]()
ook natuurlijk voor de andere nieuwkomers
ik heb weinig tijd gehad om bij te lezen![]()
vanmiddag heb ik weer springles
ik ga het met mijn stockzadel proberen![]()
ik wil wel eens weten hoe dat gaat
moet lukken een kennis van mijn doet er alles mee dus ik heb er alle vertrouwen in![]()
iedereen een fijne dag vandaag
sil hoeft niet gecastereerd te worden

)
)
)

ook een mooei keus kato x drum ben benieuwd naar het resultaat

reageer alleen niet vaak 
) want moederlief is paardengek...

D kon ik aan de hand van 39-jarige Puce bewijzen dat ik voor een pony wilde en kon zorgen 
(ik reken bewust vanaf het moment dat ik rijles nam, daarvoor is echt het spreken niet waard
) 

) 

frenia schreef:jep 22,5 om precies te zijn
hoe ik overkom op mensen weet ik niet, al denk ik wel dat de meesten mij jonger inschatten dan 22 in het echt
(en ik denk dan positief, tegen de tijd dat ik er 50 ben zie ik er misschien nog uit als iemand van 30)

Ben je 22 denken ze dat je 18 bent ofzo.
(terwijl ik nog net geen 29 was
).
en hij zijn stage voortijdig heeft afgebroken
begint toch wel op te vallen.. hij was namelijk de 2e stagaire binnen een jaar die het niet volhield bij ons op kantoor... en we zijn juist zo lief

(bedenkt zich net: op m'n werk hadden ze mij ook allemaal ouder geschat en ze waren echt heel benauwd toen bleek dat ik pas 22 ben, velen hebben kinderen die ouder zijn dan ik
en dat hadden ze écht niet verwacht)

Ik denk van wat is dat nou weer.. Ik voelen, wel warm, maar ik mocht er gewoon aankomen.. Even aangekeken. Maar ik vertrouwde het niet.
Nou echt, de grond zakte onder me voeten weg!