Hoe cool! Al mn 4 tinkies in actie op 1 foto! Kyara en Mone, Jinty en Janesho Contactmomentje met papaGezinskiekjeEnorme oren met een toefje haar in het midden en een liefff koppie
Meet skelly (kleur nog onbekend kan zowel vos, bruin als zwart blagdon zijn, dus als iemand denkt het ergens aan te kunnen zien)
PaulineH schreef:Heel mooi donnar volgens mij kwam ik deze mooie foto's ook op fb tegen net;)Dat zou heel goed kunnen Ja
Knappe Jaron en Bones Toch maar weer een topic aangemaakt van Dublin donnar @ [ITP] Knappe Tinker in het gouden uur!
Goed bezig met Nathan Malibu heeft een relax dagje. Dat bestaat grotendeels uit zichzelf lekker rond eten^^
Wat heerlijk al die veulentjes Skelly is echt prachtig Monica!Bones wow wat een prachtdier zeg!Jaron weer heerlijk het land op Je hebt Nathan lekker aan het lopen Galeo!Vandaag weer mn bontjes op de foto gezet (camera leeft zowaar weer n beetje...)BartBaileigh
Waaslander schreef:nu ik eindelijk foto's kan plaatsen meet Jack!!![ [url=m/1hF2fX.jpg]Afbeelding[/url] ]Is dit Jack die van Lori was? Hij is mooi!Dax
donnar schreef:Waaslander schreef:nu ik eindelijk foto's kan plaatsen meet Jack!!![ [url=m/1hF2fX.jpg]Afbeelding[/url] ]Is dit Jack die van Lori was? Hij is mooi!Dax ja klopt