Geweldig die foto van Skye! Zo zag het er gister bij mij ook uit... likt wel alsof je ze dan geschoren hebt. Zo te zien werkt die furminator perfect bij jouw. Ik heb een soort van zweetmes met karteltjes (iseigenlijk voor de hond) en die doet ook wonderen. Is gelijk een groter oppervlakte dat je kan doen en onder de buik is het helemaal ideaal.
Wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij...
@Frenia... Mooie foto van Norbert!
Tinkermuts
Geplaatst: 09-04-12 09:30
mn hartjes
pa
zoon
Whis_Serada
Geplaatst: 09-04-12 09:31
Sasje wat een kanjers
Tinkermuts
Geplaatst: 09-04-12 09:35
thanks schat.
inmiddels is het bijna weer een half jaar geleden dat ik mn beste maatje moest laten gaan......mis hem enorm maar caydo vult een beetje de leegte die hij achterliet.
Wat lijkt hij op papa.......mooi om te zien. Is het de bedoeling dat hij ook zijn opvolger wordt?
Sharmila
Geplaatst: 09-04-12 10:12
@ Whis_Serada hihi zelfs zijn staart zo mooi uitgekamd dat lukt mij nooit bij die van mij. Wel lekker wit zeg. @ mnkortleve wat een prachtig getekend veulen heb je! En dat vlekje onder zijn staart. Echt heel gaaf! @ _Patrick_ Oei waar is mijn zonnebril ook al zo wit! Hihi @ LBLGypsyCobs Ben zoooo verliefd op jouw veulen! @ avg wat een leuke tinker is Lans! Leuk koppie, mooi kleurtje en lekker breed en compact. @ quibje is dat een tinker x fries?
Sjim op paasochtend (foto met mijn telefoon gemaakt):
En eentje uit de oude doos. Inmiddels alweer 5 jaar geleden. Toen droeg ik nog een bril hihi, inmiddels mijn ogen laten laseren. Fotoshoot van Jacky2:
Sjim is wel veranderd zo die 5 jaar. Ik ook....
Sharmila
Geplaatst: 09-04-12 10:14
Nog eentje hoor....
Tinkermuts
Geplaatst: 09-04-12 10:30
wat een prachtig harig dier heb je toch sharmilla.
met dekken word caydo geen opvolger, hij is qua bouw niet vh zelfde caliber als pa, hij is stuk luxer en word in mijn ogen geen dekhengst materiaal, buiten dat vind ik hem prachtig hoor en qua rijden zal hij met zijn bouw wat soepeler zijn als het lekkere ronde korte lijf van pa. shows hoop ik in de toekomst wel, ben al spelenderwijs eea aan het aanleren maar eerst maar even afwachten of ie het leuk blijft vinden, moeten wel samen lol hebben en niet alleen omdat ik het wil.
ff pica om het geen klets topic te laten lijken hihi
WAAUUUWWW!!! Wat een Prachtige tinkers Komen er Voorbij @Whis_Serada Wat een Prachtig Dier is Whisper!,, & Norbert ziet er ook onwijs gaaf uit !! @ Tinkermuts, U heeft echt Prachtige paarden!
Hier nog een Paar Van mijn tinker Hengst Ruslo Raklo 22 april word hij 2jaar
Angeliekje
Geplaatst: 09-04-12 12:39
Wauw Ruslo is gaaf!
Even fotoos spammen van Anouk haar kind Jisse (voorheen Rino). Zijn baasje is jisseman op bokt, en de foto's zijn ook van haar. Hij wordt witter en witter
Eerst wat babyfoto's uit 2008
En van nu.....
Vasthi
Geplaatst: 09-04-12 13:33
@TM hihi ze zegt u tegen je en nog met een hoofdletter ook ! Prachtige Chuck plaatjes en Caydo ziet er prachtig uit.
Grote vent is Rino geworden!
Laughy
Geplaatst: 09-04-12 15:07
Afgelopen donderdag is Anghus alweer 2 jaar geworden!
Daar waren voor de jarige natuurlijk cadeautjes( Met dank aan onze lieve verzorg meisjes! ) en taart bij!
Ook krijg je dan een mooi kapsel: (aan het begin van de winter hebben we z'n manen afgeknipt omdat hun oude buur de ezel er overal stukken uit had gebeten....)
En een oranje snor van de taart
Toen was de baas gisteren ook nog eens jarig . En die kreeg natuurlijk ook nog leuk cadeautjes, die stiekem toch eigenlijk ook wel een beetje voor ons zijn! (halster en naam bord niet inbegrepen )