Nog een paar actieplaatjes van gisteren: van voor naar achteren: Tiamo, Maestro, Cesair, Fenore, Jill en Noble. Hond Annna is net zo enthousiast. Cesair, Fenore en Noble vliegen voorbij
Even onze nieuwe aanwinsten spammen in dit topic Ik ben ontzettend fier te mogen zeggen dat Willy en Bonita lekker naar hier komen. Bonita kan hier lekker genieten en zal af en toe met wat kids rondhobbelen of met ons voor een ontspannen buitenritje. En Willy die hier overgens Winny zal heeten gaan we nog eens kijken wat ze allemaal gaat kunnen. Eerst lekker verder inrijden nh gericht en zelf wil ik bv eens wat clickeren proberen met der en voor t koetsje plannen zat voor deze leuke dames. Dianne ik hoop dat je t niet erg vind dat ik even deze foto's leen ik heb er zelf nog geen natuurlijk xxx
Nu hard werken aan de wei zodat ze snel naar hier kunnen komen
Angeliekje
Geplaatst: 09-01-11 18:26
Fijn dat Willy (Winny ) en Bonita een goed tehuis krijgen! Dian veel sterkte....
Vandaag weer bij Nouk geweest, en weer even een grondige borstelbeurt gegeven. Het was gewoon lekker weer! Even mooi staan
En ja soms wil je haar leuk op de foto zetten, maar dan steekt ze die tong weer net naar buiten
Lucy_1
Geplaatst: 09-01-11 20:20
Heerlijke foto's weer! Diny, ziet er weer super uit bij jullie! Quinzy, top dat jullie Bonita en Willy hebben gekocht! Noa ook gearriveerd bij Leon!
Effe nog wat sneeuwplaatjes van paar weekjes geleden!
mag ik ff kwijlen bij mn eigen paard Wat een ding is het toch Ik plaats er ook nog even 2 van je Leon
Dik, neuh lijkt maar zo toch
Liefde is samen eten
Marall
Geplaatst: 09-01-11 21:32
Mooie Hugo
Ik met Hugo.
Laatst bijgewerkt door Marall op 09-01-11 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Roxynoalover
Geplaatst: 09-01-11 21:36
Nono & ik
ringelberg
Geplaatst: 09-01-11 21:40
vandaag lekker met pebbel gewandeld,was heerlijk weer
ff haar luchten
cobfan
Geplaatst: 09-01-11 23:04
Hier onze Ivory genietend van het heerlijke winterzonnetje. \ Ze is drachtig van onze veel belovende 2,5jarige hengst Tarzan Voor de liefhebber is deze merrie te koop ze is bereden onder het zadel.
Laatst bijgewerkt door cobfan op 09-01-11 23:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Dit vind ik zo'n gave foto van Kels en Baylyn, zo precies hetzelfde hoe ze staan, echt moeder en dochter
Samen de boel in de gaten houden
De foto's zijn van even geleden, de sneeuw is hier nu ook eindelijk weg!!!!!
DarkAngelke
Geplaatst: 10-01-11 21:49
Weer een heleboel prachtige foto's gezien van een van de mooiste paardenrassen Hierbij nog eens een aantal fototjes van mijn 6,5 maand oud veulentje (allez, op de foto's toch, ondertussen bijna 7 maand)
Ik vindt haar eigenlijk vrij groot... ikzelf ben ongeveer 1m60... Weet niet hoe groot jullie veulens ondertussen zijn?
(Foto's zijn gemaakt met gsm en dus niet super van kwaliteit)
slechte foto's...maar Shathu ging uit z'n dak toen ze even weer "los" mochten (veel ijs hier, levensgevaarlijk, kon niet eens bij het weitje komen :-( dus helaas veel op hele kleine stukjes...nou en dat is te zien he ... ALS ze dan loskomen )