@ M_D_H, ik heb me ingeschreven voor HBO paardenhouderij in Dronten. Ik ben toelaatbaar als ik mijn diploma dit jaar haal, maar er worden maar 18 mensen toegelaten dus ik weet nog niet of ik daarbij zit. Misschien dat ik dus wel helemaal geen paardenhouderij ga doen, omdat ik zak of de 19e ben ofzo Maar ik hoop heel erg op heel veel geluk, voor het halen van mijn diploma, aangenomen worden op school en op stage Dus mensen die graag veel duimen, kom maar op
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 12:37
laten ze nu nog maar 18 mensen door ja? en doe je dat dan op de stoas of het cah?
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 12:39
DIVA2 schreef:
M_D_H schreef:
ikke is present en hartstikke dood (bij wijze van spreke dan)
Safari slokje heeft dus naar meer slokjes gesmaakt???!!
euhm... naar heel wat meer slokjes ja scheelt dat ik nooit zoveel last heb van de alcohol
ben alleen wel verschrikkelijk moe ga normaal nooit op donderdag aaf stappen maar eht was wel gezellig (L)
@ M_D_H: STOAS, op het inschrijvingsformulier stond dat ze er maar 18 toelaten. Vorig jaar waren dat er nog meer hoorde ik op de open dag, die studenten die daar hielpen praatte over grotere klassen. Maar het zal wel als het op dat formuliertje staat....
M_D_H
Geplaatst: 19-02-10 12:41
leuk ik was aangenomen... voor komend school jaar maar ik ben blijven zitten dus dat wordt het jaar daarop anders hadden we elkaar mischien nog wel gezellig getroffen in de klas
thanks wat dat betrefd scheelt het wel dat ik heb geprobeerd(en nog steeds probeer) me zo breed mogelijk te ontwikkelen
_Lente_
Geplaatst: 19-02-10 17:34
Yey, voor een ding hoeft al niet meer geduimd te worden Ik kreeg net de volgende brief v/d STOAS:
"Beste Lente,
Hierbij bevestig ik je inschrijving als student aan" ... " T.b.v de interne administratie ontvang ik van jou graag een copie van je diploma en je cijferlijst en een copie van je identiteitsbewijs. Nadere informatie over de aanvang van de studie ontvang je vlak voor de zomervakantie."
... "Heb je dit al gedaan en heb je je machtiging ingeleverd, dan is je inschrijving volledig.
Bedankt voor je aanmelding en tot ziens in het nieuwe schooljaar!" Blabla naam enzo...
Dus nu moet ik wel écht mijn diploma halen, anders ben ik de sjaak! *Stresss, zoekt alle leerboeken *