Nog niks is bewezen he zonder de labtest Er komen nou eenmaal ook weleens volle matches voor die niet kloppen. Bijvoorbeeld jouw veulen Jelle mamauba, die matchte pas geleden vol met een ander paard maar hij heeft nota bene bekende ouders! Dus we moeten altijd nog naar het lab voordat we conclusies mogen en kunnen trekken.
@Leon: hij matchte met een merrie en een amerikaans veulen
Clovertje
Geplaatst: 30-07-10 17:20
Ik wil graag ook het DNA van mijn tinkers laten vastleggen. Met 1 merrie, Myssen, wil ik gaan fokken, de andere Clover, niet, maar het lijkt me leuk om te kijken of ze ergens familie heeft ronddraven
Van Clover is ooit wel een keer iets met DNA gedaan (ik geloof op 1 van de eerste keuringen van het NTS), maar waar ik dat heb; geen idee.
Ik woon in Zweden trouwens, dus de hengst die ik ga gebruiken zal hoogstws ook Zweeds zijn. Staan er ook buitenlandse paarden in de DNA bank?
clovertje: wat je ook kan doen is het er met de hengstenhouder over hebben, misschien is die ook geïnteresseerd om met zijn paarden deel te nemen aan de databank
Geplaatst: 30-07-10 19:40
super leuk meiden!! ik ga nu even 2 foto's naast elkaar leggen en bekijken..
katje had bv ook 17 markers met een veulen uit amerika.. terwijl van dat veulen de ouders bekend zijn.. iduna matchte 2x op 16 makers met een merrie van coloneen in america..
Gefelicteerd Esther en Frenia!! Als je de kleur weg denkt, zie ik toch wel over een komsten zoals de vorm van het hoofd! Luna had ook markers gelijk met Scott en GA Checkers maar dat kan eigenlijk toch ook helemaal niet?
Nu ben ik wel nieuwsgierig wie Luna is en waarom dat niet zou kunnen?
grid
Geplaatst: 30-07-10 21:49
O het is Roosje wat leuk idd wel niet iets wat je 123 zou denken (had op 1 of andere manier alleen bont in gedachten niet effen ) Voor zekerheid wel nog ff labtest afwachten...
Luna is mijn 15 jarige merrie die bij ITP staat van foto's die Andrea bij mij vorige week heeft genomen, ze is al 8 jaar in NL en door Henk Jansen geimporteerd.
ik denk idd dat de kleur wel veel doet hoor maar Tink heeft ook effen veulens gehad, dus ja, waarom zou het niet kunnen ik zie ook gelijkenis voor wat betreft hoofd idd maar denk ook dat het makkelijker zou zijn als roosa zwart was of zwartbont