[TI] Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

guppekop

Re: Tinkerdag Leusden 22 en 23 mei 2010!! Kom je ook weer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 23:55

whahahaha serieus?! _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 23:57

Leonoor schreef:
guppekop schreef:
haha wel prettig die winkeltjes zo!! ik ga ook zowiezo langs!! :D

enne michel was me toch een partij trots op zn mailtje :D :P de info die er instaat en de lay out enzo :P

Duidelijk dat ie er trots op is! Heb hem slechts 6 keer gehad :+

ik nog maar 2 :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 00:19

Leonoor schreef:
guppekop schreef:
haha wel prettig die winkeltjes zo!! ik ga ook zowiezo langs!! :D

enne michel was me toch een partij trots op zn mailtje :D :P de info die er instaat en de lay out enzo :P

Duidelijk dat ie er trots op is! Heb hem slechts 6 keer gehad :+

_O-

Ik ook 2 hahhaa

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 07:37

Haha hier is ie 4 keer binnen gekomen.... _O-

Moet zo de allerlaatste boodschapjes ff doen, dan de auto inladen, tanken, paarden rijden en wassen, spullen poetsen en in de auto leggen, trailer halen en dan vanavond op tijd slapen om morgen op tijd weg te kunnen... :j

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 08:34

ja, het ging ff fout. had 2009 in de aanhef staan ipv 2010. Het was maar goed dat Paul McCartney hard aan stond.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 09:56

MIchel vast wat vragen vooraf over je mail:"
- We verwachten een groot aantal deelnemers. Zet daarom de auto’s zo strak mogelijk naast elkaar. Volg de instructies van de parkeerwachters svp op.
Mag je wel met een afstand parkeren dat je paard nog aan de zijkant kan staan of is het de bedoeling dat ze aan de achterkant van de trailers staan?

-Enkele rubrieken zullen in handicap (rubrieken worden voor de prijsuitreiking samengevoegd) worden gereden. Dit zijn vooral de hogere klasse M en Z.
Echt werkelijk geen idee wat je bedoeld :) misschien met al mijn wedstrijd ervaring te maken... maar goed ik zal er niet mee van doen hebben maar was gewoon nieuwsgierig wat het inhoud

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:05

Dames hoeveel uur heeft de eerste starter nog?

Is de definitieve stalindeling al bekend? Dan kan ik mijn meiden alvast vertellen wie hun nieuwe buren worden :-)

POLLO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:14

in handicap. Betekend dat de bv M1 en M2 1 prijs te verdelen is.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:32

Rekent ff snel... Over 31,5 uur start Ilona haar proef... :D

Auto staat hier vol geladen, morgen alleen nog de boodschappen erin en straks de paardenspullen. Ga nu naar stal....

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:27

Iedereen vrijdag en zaterdag alvast heel veel succes, en tot zondag (oppas is geregeld het is mooi weer dus perfect toch)

Liek/wenk stuurt een van jullie me nog even een berichtje met jullie starttijden van zondag :D zou jullie niet willen missen.

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 13:31

oooo nou word ik een beetje zenuwachtig. Komt morgenochtend om 10 uur met het opbouwen van de stallen en tenten uitzetten van de cross, balken voor springen uitzoeken ed een verslaggever van RTV Utrecht opnames maken van die voorbereidingen voor de Tinkerdagen. Wilt ook een paar tinkers zien (ben je er ook al zo vroeg Leo?)

Gisteren ook al ik het AD/AC editie.... Goed bezig hé met de promo van onze tinker :-)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:44

MichelR schreef:
oooo nou word ik een beetje zenuwachtig. Komt morgenochtend om 10 uur met het opbouwen van de stallen en tenten uitzetten van de cross, balken voor springen uitzoeken ed een verslaggever van RTV Utrecht opnames maken van die voorbereidingen voor de Tinkerdagen. Wilt ook een paar tinkers zien (ben je er ook al zo vroeg Leo?)

Gisteren ook al ik het AD/AC editie.... Goed bezig hé met de promo van onze tinker :-)

Jij zenuwachtig?? ;) Wij zijn e rniet al zo vroeg, sorry. Wij rijden om 9 uur ongeveer weg. Maar je bent goed bezig!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:01

Ik zou die van mij eventueel kunnen meebrengen? Kom van dichtbij dus voor mij geen probleem. Dan moet ik hem ipv in de paddock thuis even in de trailer begeleiden ;-).
Kan hij daar alleen wel bijvoorbeeld in dat kleine paddockje? Anders wordt ie 'boos' als ik hem daarna gelijk vanuit de trailer in een eventueel stalletje stop ;-). Caravan komt ook maar ik kan 2 keer rijden. Neem ik hem evt daarna weer even mee terug, dan komen ze smiddags samen definitief (Kit en Nuts).

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:33

Voor een heleboel van jullie begint morgen het feest al.
Wij moeten nog even geduld hebben en komen maandag.
Gister nog les gehad en het A-proefje geoefend. Ging best lekker. Daarna nog even de galop geoefend en ook dat ging heel goed. Het is dat Boncho een week terug nog 1,5 week kreupel liep maar anders zou ik toch wel een B-proefje willen rijden. Nu is het voor hem goed dat we rustig aan doen.

Ook vast voorgewassen en dan zaterdag weer wassen. Hopelijk houdt ie zich zondag schoon en kunnen we maandag schoon de trailer in!!

Iedereen vast heel veel plezier en succes en tot maandag!

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:40

Hier alles klaar staan, enkel nog maar in de bus gooien en in de trailer.
Zo eens kijken of me witte reus nog een beetje witte reus is hihi

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:54

Cheveyo schreef:
Ik zou die van mij eventueel kunnen meebrengen? Kom van dichtbij dus voor mij geen probleem. Dan moet ik hem ipv in de paddock thuis even in de trailer begeleiden ;-).
Kan hij daar alleen wel bijvoorbeeld in dat kleine paddockje? Anders wordt ie 'boos' als ik hem daarna gelijk vanuit de trailer in een eventueel stalletje stop ;-). Caravan komt ook maar ik kan 2 keer rijden. Neem ik hem evt daarna weer even mee terug, dan komen ze smiddags samen definitief (Kit en Nuts).

Sorry, er komt net een belangrijk issue tussendoor, ik zal morgenochtend niet beschikbaar zijn met vlek, moet mijn aanbod dus gelijk weer intrekken, sorry.

tinker6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:54

hallo allemaal

iedereen veel succes, voor vele begint morgen alle pret al, maar jullie zien mij zaterdag (dus als jullie een tinker zien die soms loopt als een ijslander :+ )

de weerberichten lijken heel goed, dus alle ingredienten voor een superweekeind zijn aanwezig.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:20

dobbel schreef:
Iedereen vrijdag en zaterdag alvast heel veel succes, en tot zondag (oppas is geregeld het is mooi weer dus perfect toch)

Liek/wenk stuurt een van jullie me nog even een berichtje met jullie starttijden van zondag :D zou jullie niet willen missen.

doe ik :j

MichelR schreef:

Lis en Silas zijn er dan ook al..... ;)

MichelR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 16:35

ooooo ben net gebeld door Radio M. Die gaan elke vrijdag om 13:45 uur het weekend vooruitblikken. Nu willen ze dat met mijn doen omdat de het oog hebben laten vallen op de tinkerdagen... 3 minuten op de radio.
Sorry Wendy en Angelique... ben er morgen af en toe niet bij (maar Evy wel hoor)

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:39

je radio debuut!!! gefeliciteerd! hahah
dat is een rede om morgen radio M aan te zetten op kantoor!

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:41

MichelR schreef:
ooooo ben net gebeld door Radio M. Die gaan elke vrijdag om 13:45 uur het weekend vooruitblikken. Nu willen ze dat met mijn doen omdat de het oog hebben laten vallen op de tinkerdagen... 3 minuten op de radio.
Sorry Wendy en Angelique... ben er morgen af en toe niet bij (maar Evy wel hoor)

cool!!!!!
Radio M ken ik....

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:42

Hier ook 2 e-mails gekregen :+

whuhahah en Michel wordt een heuse beroemdheid daar in de regio zo!waaaah lekker vrij nu, straks Lowara wassen, nog de laatste les vanavond, en thuis alles al ingepakt :j

Gilbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:58

Ik ben er iig ook voor 10.00 om de stand op te zetten.
Gilbey gaat het niet waarderen als ze al zo vroeg mee moet ipv nog even in de wei staan, ze hoeft tenslotte pas om ca. 20.30 haar proef te lopen. Helaas dus nog geen Gilbey zo vroeg.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:59

Iedereen alvast heel veel succes!

TinkerTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:12

Zo Michel wordt beroemd, nu nog een keer hart van nederland :+ dan is het helemaal top!

Ga zo richting Middelburg om te helpen met Tom wassen! ben benieuwd want heb mijn kanjertje al ff niet meer gezien ;( 8-)