Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MichelR schreef:oooo nou word ik een beetje zenuwachtig. Komt morgenochtend om 10 uur met het opbouwen van de stallen en tenten uitzetten van de cross, balken voor springen uitzoeken ed een verslaggever van RTV Utrecht opnames maken van die voorbereidingen voor de Tinkerdagen. Wilt ook een paar tinkers zien (ben je er ook al zo vroeg Leo?)
Gisteren ook al ik het AD/AC editie.... Goed bezig hé met de promo van onze tinker
Cheveyo schreef:Ik zou die van mij eventueel kunnen meebrengen? Kom van dichtbij dus voor mij geen probleem. Dan moet ik hem ipv in de paddock thuis even in de trailer begeleiden.
Kan hij daar alleen wel bijvoorbeeld in dat kleine paddockje? Anders wordt ie 'boos' als ik hem daarna gelijk vanuit de trailer in een eventueel stalletje stop. Caravan komt ook maar ik kan 2 keer rijden. Neem ik hem evt daarna weer even mee terug, dan komen ze smiddags samen definitief (Kit en Nuts).
dobbel schreef:Iedereen vrijdag en zaterdag alvast heel veel succes, en tot zondag (oppas is geregeld het is mooi weer dus perfect toch)
Liek/wenk stuurt een van jullie me nog even een berichtje met jullie starttijden van zondagzou jullie niet willen missen.
MichelR schreef:oooo nou word ik een beetje zenuwachtig. Komt morgenochtend om 10 uur met het opbouwen van de stallen en tenten uitzetten van de cross, balken voor springen uitzoeken ed een verslaggever van RTV Utrecht opnames maken van die voorbereidingen voor de Tinkerdagen. Wilt ook een paar tinkers zien (ben je er ook al zo vroeg Leo?)
Gisteren ook al ik het AD/AC editie.... Goed bezig hé met de promo van onze tinker
MichelR schreef:ooooo ben net gebeld door Radio M. Die gaan elke vrijdag om 13:45 uur het weekend vooruitblikken. Nu willen ze dat met mijn doen omdat de het oog hebben laten vallen op de tinkerdagen... 3 minuten op de radio.
Sorry Wendy en Angelique... ben er morgen af en toe niet bij (maar Evy wel hoor)