Heb nog nooit het idee gehad dat ik een fout heb gemaakt met het rijden van Niamh, tot vandaag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Erg dat mensen zo onredelijk kunnen zijn en dan ook nog bereiken dat een ander zich l*llig voelt.
. Soms moet je iets durven proberen. Je weet nu dat het niet werkt, dus hup de kast weer in.
. Er hangt niks meer over zijn hoef heen, verder zijn de sokken net als altijd, maar vanaf de kroonrand...foetsie

ellieellende schreef:Over de verdwijnende sokken had ik het toevallig vnvd nog met de buurvrouw, die kwam met een logische verklaring op de proppen. Door de warmte en zweet gaat het onder de sokken jeuken.... ze gaan dan krabben met de tanden, sok waar vel onder zit beweegt mee op en neer, sok waar hoef onder zit schuurt het haar tussen hoef en tand, waardoor het afslijt? klonk mij best aanneembaar in de oren....??
. 
Had ondertussen wel verslag verwacht te lezen 
Weer iets minder geel
Weer wat verder geoefend met tuinslang en met voorzichtig meedraven.... mja ben tevreden met alles wat lukt

snowdon schreef:Ow Lies meld zich al
Was de Mac lekker? haha
) en lekker wat sigaretten weg gewerkt.... Veel gekletst... En gelachten.... 

Dat mens heeft
!
), een oude hackney kruising, 1 friesestermerrie,op het moment 3 shetlanders en 5 tinkers.
En dan heb ik nog het meest
Dusja, 
het gras is altijd groener aan de overkant
helaas sloopt ze alles op haar weg daar naartoe.
waar waren die snoepjes nou te koop?
lekker genieten hoor.