Vandaag ik zon ontzettende kl*te dag. Alles gaat mis, en het was zo ontiegelijk druk op het werk. Gelukkig is de dag bijna om, en ga ik morgen lekker een weekendje weg.
Ziggy en Dundee waren net helemaal gek. Ziggy had zijn oren plat in zijn nek en was maar achter Dundee aan het aanjagen. Dundee stond achter hem, Ziggy bokt wild achteruit. Uiteindelijk Dundee niet geraakt, omdat hij onder Ziggy ging staan
Daarna werd Dundee weer wild achtervolgd, Ziggy sloeg een paar keer met zijn voorbenen, en valt bijna voorover op Dundee
Ja hoor. Ziggy heeft ook 6 weken bij Angela gedaan, Dundee gaf geen kik. Bij Angela was hij ook wel gewend om een tijdje (lees paar uur tot halve dag) alleen te staan. Dus hij geeft er niet zo veel om.
Ik vind songfestival vaak geen mooie nrs hebben, maar vind het wel humor Die valse noot schrok ik dus zo van bij Noorwegen... Cyprus is nu, vind ik wat rare verhouding laag/hoog... maar knap van zo'n jonge dame!
Cyprus vond ik dan weer niks... Vind de up tempo nummers meestal leuker.. al hoe wel dit opzich niet verkeerd klinkt.. Jeemig wat een strot heeft die meid!!
Resi_lover
Geplaatst: 14-05-09 20:38
De toppers, ooh wat vreselijk, die winnen dus echt niet Ze hadden beter lisa mee kunnen laten doen, of iniedergeval volgendjaar, dan zouden we nog een keer kans maken om te winnen
dit is trouwens ook vreselijk wat nu is
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 14-05-09 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt