Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hallo lieve mensen!!!

Naar het schijnt is het alleen vandaag echt slecht?
welkom terug Grr
misschien beetje veel om te lezen idd
leon had ik ook gezien morgen en weekend alweer droog zegt men ... "I Hope So" voor jou vakantie (vast veel PLEZIER!!) ennuh WK tribunes zijn niet overdekt
Heb al heel lang heel veel pijn in mijn hiel, blijken allebei mijn hielbotten schuin te zijn, waardoor mijn hele voet schuin is komen te staan. Er is daardoor teveel druk op de peesplaat en mijn achillespees gekomen in mijn rechtervoet, waardoor ze chronisch geïrriteerd zijn geraakt. Ik ben zeg maar een beetje behoorlijk koehakkig
30 augustus worden mijn corrigerende steunzolen geleverd en hopelijk kan ik dan met iets minder pijn lopen.
wel leuk omschreven koehakkig

ik weet eingelijk niet's van evenementen af mischien het bloemen corso van frederiksoord maar daar weetik geen exacte datum's van 

En geen lekker bosrijweer nu… en dat in je vakantie.. hoop op beter weer!
Grid. Lekker geld uitgeven in t strodorp van t weekend!
timokyana schreef:Nog nieuws hier van het Janeeba front (van het overbezorgde vrouwtje volgens mijn veearts)
Ze heeft inderdaad een KLEINE (pfff gelukkig) navelbreuk.
Er zit een kansje in dat het vanzelf dichtgroeid. het kan momenteel geen kwaad, hij wil nog even afwachten tot ze 6 maanden is en dan bekijken we het verder. heeft ze het dan nog word het waarschijnlijk een operatie.ik ben zeer blij hihi, maakte me echt ongerust.

hopelijk helpen de steunzooltjes.
ik laat filou ook opnemen in het stamboek dus vandaar mijn vraag 
(maar ik begrijp wel waarom )
nu kan ie vlink aan de bak

Citaat:De pony word daar veterinair gekeurd en lineaire gescoord tevens krijgt ze een bovenbalk is dit alles in orde kan ze opgenomen worden in het stamboek
voelt zich erg blond 
Ben vandaag trouwens nog niet verder buiten geweest dan naar broodjeszaak om de hoek (in tankstation)
) zien ... 
Op zich wel leuke hengst denk ik, weet er nog niet echt iets van te zeggen.