Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pradaatje schreef:Leuke foto!
Heel tegenstrijdig, Ik vind een donkere tinker mooi!
Heb zelf een bijna witte, Maar dies ook altijd donker dusja
hahaha

Ik zit nu ook met smacht te wachten op het veulen hoor. Met Angel ging het bij mij toch ook goed, ik kon daar ook goed mee werken. Inderdaad erg consequent zijn, dat is het belangrijkste!!
grrr schreef:Ik heb wel foto's maar wil ze hier eerlijk gezegd niet zomaar neer zetten. Ik heb hem nog niet gekocht en ik weet niet of de eigenaresse dat wel wil. Maar morgen als ik weer ben geweest zal ik het vragen. Hij stond ook op marktplaats, maar is er nu weer af, ik weet ook niet waarom.

snowdon schreef:@ l0rdJ: Heeft Pallieter iets met zijn hoef dan?
Welkom 'harlekijn'!
Ik ben trouwemns 23 en heb sinds mn 18e Snowdon, hij is ook mn eerste eigen paard.
de hoefsmid is geweest afgelopen weekend en op het moment dat hij zijn hoef aanraakte met zijn mesje begon het te bloeden, er zit nu een hele snee word wel al een heel stuk minder is wel wat gevoelig maar gaat de goede kant op. Hij zei dat het waarschijnlijk van een scherpe steen of iets dergelijks is niets ernstigs maar moet wel met blauwsel insmeren. Pradaatje schreef:harkelijn, Misschien ook leuk ? http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=98&t=725359&hilit=