Knappe Diva wat wordt ze toch mooi ik hoop dat we nog een leuke thuis voor haar vinden maar in de weg staat ze niet
Al een tijdje niets meer gepost hier, druk druk.Wat een schattige veulens komen er voorbij en andere super mooie tinkers.Hier Ferris gisteren, volgende week word hij alweer 7 jaar
Fenna is vannochtend om half 6 bevallen van een prachtige merrie veulen!Haar vader is een haflinger hengst Wallenstein, Fenna en het veulen maken het goed, veulen heeft nog geen naam.
Het veulentje heeft een naam! Pleun!We verwachten dat de kleur van haar vlekjes hafinger-vos gaat worden!
Die veulens allemaal Kriebelt het bij mij om te dekken.Maar voorloppig nog niet.Vandaag mijn debuut gehad met mijn stinker 191.5 punten tussen alle warmbloeden en ect Ze is gewoon een topper
snowdon schreef:Is de staart zwart?Van Pleun? De staart van Pleun is 3 kleurig:D zwart onderin, bruin tussenin en een beetje wit bovenin!
Jolien, dan is je veulen bruinbont en niet vosbont. De bruine kleur zal inderdaad wel wat vaal blijven.
snowdon schreef:Jolien, dan is je veulen bruinbont en niet vosbont. De bruine kleur zal inderdaad wel wat vaal blijven. Ooh, dacht tegen de kleur aan van een haflinger
[KS-ITP] Foto update van onze drie knappe veulentjes!Veulens weer eens op de foto gezet, werd tijd voor een update!Zo 18+ is het niet met censuur Engel schitterend paard, heel sprekend hoofd dat zie ik graag. Wat is de afstamming eigenlijk?
butengeweun schreef:je wilde toch een andere hengst op anabel dit jaar chantal?Daar ben ik idd mee bezig geweest , maar vond niet een hengst echt naar mijn smaak , plus dat de combinatie nu best wel mooi is uitgevallen , vind ik .