Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en ook even een dipje gehad, was gewoon kortom een wrak, elke dag maximum om half tien al in m'n bed omdat ik gewoon op was... maar nu gaat alles gelukkig weer goed hoor, heb dit weekend me even van niks aangetrokken en men rust genomen en ik voel me weer goed
kunnen ze het goed vinden samen?
ik kan wel goed tegen naalden maar bij bloed ben ik nooit echt een grote held geweest, maar ik heb het dan toch mooi gedaan! 

en ik dacht ook dat ik het nooit zou doen hoor maar na vele aanmoedigingen het toch maar gedaan en het viel best mee

Hier ook baggerweer geweest, maar tussendoor wel steeds zonnig. Goed moment kiezen en niet te lang naar buiten 
Lange 10 uur...
.
. Anders doe ik nog een ommetje met Cupcake. Ondertussen 6 maandjes over enkele dagen is die hier al 2 maand

Stel het al te lang uit.
. Word 21ste 18 dus mag wel. Spaar wel nog enkele jaren door voor een eigen auto want wil een auto die met gemak 1 paard kan trekken met een 1.5 of 2 paardstrailer maar er geen 2 hoeft te trekken en dan ja chevrolet orlando en captiva spreekt mij enorm aan dus lekker sparen op het gemak en mijn praktijk rijbewijs halen
.
Nog wat bakjes met voersupplementen (kleefkruid, force, faser light) Kast vol. Zit nog niet eens een zadel in!

En wat dus ook betekent dat ik al 3 dagen niet naar King ben geweest...
. Heb nog tijd gelukkig wil liefst niet lenen aan een auto, wil het zonder lening kunnen betalen dus nog even rustig doorsparen. 

ik voel me serieus gevleid.