Chakotay R.I.P wat een enorm verlies, heel veel stekte TM en alle betrokkenen.
Elmo is leuk, vind hem zo op het eerste gezicht wat weg hebben van Bandit
Bing afgelopen voorjaar
SiSi1984
Geplaatst: 13-10-11 20:43
Iedereen heel veel sterkte met het verlies van Chuck
Hier nog foto's van Ferris van 4 maandjes terug (binnenkort nieuwe foto's maken )
Ik heb geen zin om de oortjes naar voren te doen
Schimpje
Geplaatst: 13-10-11 20:47
Juultje nog maar eens: In Lunteren afgelopen finale van de ZC!
En thuis met het hoofdstel wat we daar gewonnen hadden (met eigen frontriempje)
FireAndIce
Geplaatst: 13-10-11 20:52
Resi_lover
Geplaatst: 13-10-11 20:56
Dag knapperd...
Laatst bijgewerkt door Resi_lover op 13-10-11 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
RozenhofAnne
Geplaatst: 13-10-11 20:58
Ook Chuck naar de eeuwige weides, ga je daar samen met Black Shadow en Drum de meisjes versieren...
Mijn kerel en meisje kunnen niet van elkaar afblijven....
Jordy...
_viooltje_
Geplaatst: 13-10-11 21:06
RIP knappe Chuck.
Bedankt voor de mooie, lieve kinderen die je hebt nagelaten.
fraske
Geplaatst: 13-10-11 21:12
Samba ff lekker ant hupsen
@tinkermuts heel veel sterkte met het verlies van je soulmate
Resi_lover
Geplaatst: 13-10-11 21:57
Tolkien is dan wel lui, voor een knappe, bruine merrie slooft hij zich echt wel uit, hihi, Paiti moest niets van die gillende vent weten
hermes
Geplaatst: 13-10-11 22:05
@tinkermuts, heel veel sterkte met het verlies van je dierbare vriend, helaas weet ik uit ervaring hoe het is om een paard(je) te verliezen
onze stoere man is vandaar herenigd met zijn vrienden
waaronder deze lieve man:
Tinkermuts
Geplaatst: 14-10-11 06:42
Lieverds
Thanks voor al jullie lieve berichten, fotoos, pbs, mailtjes en smsjes Dit doet mij heel veel.
Al een week ben ik bezig om afscheid van Chuck te nemen, leuke dingen met hem gedaan en hij is stierlijk verwend. De hele week probeer ik te zien dat het toch beter gaat en ik de afspraak af kon zeggen...beetje mn kop in het zand steken.
Maar gister heb ik mn allerliefste paardenvriend toch moeten laten gaan, het ging zo rustig en snel, hij was zo op.... Mijn god wat mis ik hem.....ik hou zo van hem, mn hart is gebroken, ik weet dat dit echt het beste was voor hem...maar wil hem zo graag terug bij me........
Goh Wings lijkt Flame wel, die staat ook altijd in spagaat bij het poetsen en ook te gapen Wel handig om het zo aan te leren, heb ik namelijk wel gedaan XD
heel veel sterkte, rust zacht lieve en mooie Chuck..
kinsealy
Geplaatst: 14-10-11 14:20
@tinkermuts heel veel sterkte, het is onwijs moeilijk om afscheid te moeten nemen van een dierbare vriend! Uit de foto's die voorbij kwamen bleek de close band die jullie samen hadden. Onwijs veel sterkte met het verlies!
Hier was een blij moment deze week, na een dik half jaar van alleen staan was eindelijk de dag aangebroken dat mijn mooie, lieve Miles terug de kudde in mocht en wat ging dat goed! Nu kan hij gelukkig weer paard zijn, samen met vriendjes!
ik was mijn foto's allemaal eens aan het sorteren en kwam deze tegen.....
Black Shadow op zijn laatste dag in de ochtend in zijn paddock met zijn vriendjes die altijs bij hem in de paddock sliepen.
Berdien
Geplaatst: 14-10-11 18:09
Heel veel sterkte met het verlies van Chuck..
Met het toch kort op elkaar overlijden van meerdere paarden van haar leeftijd was ik vandaag nóg blijer om Jessie weer zo te zien. Een maand geleden was ze zo ontzettend slecht, veel pijn en geen lol meer. En nu? Nu scheurt ze bokkend door de wei, is BOOS als haar voerslaven niet snel genoeg zijn en gaan we zondag weer op buitenrit!
saskia: Veel sterkte met het verlies van chuck, ook voor alle anderen. jammer dat er de laatste tijd zoveel prachtige paarden naar de eeuwige weides gaan.