He djessy heeft ook een heerlijke snor hihi Ik hou persoonlijk van snorren hoor
Tinkerlady
Geplaatst: 18-03-10 19:11
Mero schreef:
Wat is Robby (Connor) een kanjer zeg! Jammer dat hij geruind is.... maar voor hem wellicht niet
Voordat dat is besloten is natuurlijk wel even uitgezocht via het lab of hij bont zou hebben doorgegeven , dat bleek definitief niet het geval. Dan gaan voor de merrie-eigenaren met voorkeur voor een grote maat hengst de 'echte' shires toch voor...dus hebben we hem het leven tussen soortgenootjes gegund. Dat doet 'm recht...het is een super sociaal dier, één grote knuffel, denk inderdaad dat hij het helemaal niet erg vind... en RRteam nu ook niet
Ik heb vrijdag mijn andere tinkermannetje Brendon ook laten ruinen...aangezien we hier op geringe afstand van een hengstenhouderij met tig bronstige merries buiten...wonen. En Brendon steekt nog wel eens een weitje over...dus toch maar op safe voor de zomer Hij staat er goed bij, hier een kiekje:
monicees
Geplaatst: 18-03-10 19:17
wat een hoop leukerds weer
Connor vind ik gaaf en An rua, fijne dikbil!
hier weer wat plaatjes van onze meid uit duitsland inmiddels 22 maanden oud!
kijk mij lief zijn
ik ga je pakken en eet je op!
desillies
Geplaatst: 18-03-10 19:31
Definitief niet bont? Hij is zelf toch bont? Je bedoelt dat hij heterozygoot bont is? Mijn grote bonte hengst was ondanks zijn heterozygote bont wel zeer geliefd bij de shire eigenaren...
Ruinen zijn inderdaad wel veel handiger t ehouden Je hebt een leuk stel zo!
Sabey heeft strand pret Wil ook zo graag keer naar het strand, maar dan moet je paard natuurlijk niet bang zijn voor water. Kan ik niet een keer met jou mee saskia?
Tinkermuts
Geplaatst: 19-03-10 09:03
tuurlijk
monicees
Geplaatst: 19-03-10 09:14
maar stiekem wil ze 24/7 knuffels
mei 2009
maart 2010
vuurtoren
Geplaatst: 19-03-10 09:16
Blijft genieten dit topic. De vader van Pallieter is Cadfael van Weremere die is verhuisd naar mexico en zijn moeder is Paiti van Weremere zijn grootvader is Royal Cash die staat in Denemarken.
Pallieter de grote pony lekker ding hoor Indy en Sjakie, lekkere smoelen. Patrick, kijkt onschuldig Sabey, Oh wat en lekker koppie en dan die oortjes geweldig, en nog ff heerlijk uit d'r kanarie.
Hier hebben lekkere wijfies gestaan. , wat kunnen ze dan dom doen
Maar ook heel stoer
tinka__
Geplaatst: 19-03-10 13:59
bedankt voor jullie leuke reacties op tinka nog.
Big mac heeft ook een enorme voorpluk zeg! @ Starjo: die van jou heeft ook prachtige manen. Echt een leuke tinker. @ Marja: Weer leuke foto's van pat. @ Wish_serada: Wat is je tinker prachtig wit zeg Komen hier echt een boel leuke foto's bij iedere keer.