Baal ook enorm van het weer.... blegh! Ik zat eigenlijk te denken om s'morgens ff te komen kijken bij jou en Mirjam, en dan door te rijden naar Puck. Ook omdat ik haar zadel mag lenen! (nog steeds enorm dankbaar:-))
Grit
Geplaatst: 28-11-09 02:06
Moet je wel ff een fiets meenemen Wil naar buiten gaan, uiteraard wel weer afhankelijk van het weer Of jullie moeten het niet erg vinden om Carlo erbij te hebben, dan kan er een kar vol dames mee
grid
Geplaatst: 28-11-09 02:13
Annique idd Laat ons niet schrikken ik dacht ook al NEE niet Pall verkopen maar gelukkig "maar" verhuizen idd klinkt gewoon Goed Zo Succes en veel plezier! natte stagedag
Arjan ziek en leon alles alleen doen maar wel ook nog lekker rondje bos gedaan en plekje van sierra ondertussen weer mooi en droog en Chayenne ondertussen alweer babytummy
Zag ook nog heerlijke ZIggy en Dundee foto's voorbij komen en kleine katjes worden alweer groot! Willem is ook leuk
Haha Henk ziet zijn naam voorbij komen
en leuk huisje van Maartje en Pim
Mirjam je profiel is erg mooi geworden en pinken vangen en paardjes daardoor in een te grote en lekkere wei en Action verslaving ennuh je moet die verhalen echt gaan bundelen hoor Bravour dikke middelvinger
Joyce ook een Isabelle en een bruine dus Die is leuKKK
paarden uit zwembad geplukt
Bianca klagen nut gehad hopelijk scheelt dat een beetje idd als je Móhr weg wilt gaan geven hier ook nog wel een gegadigde
Denise geduld kweken idd als je eenmaal beslist hebt kun je ineens niet meer wachten O was het maar vast zover... Duim en leef met je mee!! en beterschap
Jacky
Lies Majong is idd ook erg verslavend als vrienden keer gingen Poolen in cafe zat ik vaak achter zo'n kast om te majongen Alles weer schoon maar nat nat nat en hebberig van Sintkadospel en leuke (meestal wel vrij onnuttige) cadeau's gescoord
Hier vandaag opklaringen en zon gezien was helemaal niet voorspeld... benieuwd of de rest dan wel klopt want voorspellen alweer niet veel goeds
Puck veel pijn maar wel al iets beter
O Eefje zielige oma Hopelijk komt ze er weer goed doorheen! en Crea Bea geweest leuk leuk
Dagmar alles voor sintfeest klaarzetten
Grit kon lang uitslapen pas 12.45u beginnen
Marleen vriendinnenavond en Trots op Banbay
Cecile Beterschap! en Sofie dus niet meer dragend Sjak wel en vindt Red gewoon HAAR Vent Bij de ijslanders laten ze vaak hele winter een "vriendinnetje" bij hengst dus idd diverse merries vinden een man ook als ze dragend zijn lief
Clover tand kwijt
Chantal wel érg rustig op school... en chantal jaagt kat weg bij spin
Welkom Desiree
Petra knuffel terug
Kruisspinnen Bijten nog nooit meegemaakt en ik verzamelde ze vroeger als huisdier en dan "leerde" ik ze kunstjes Van die dunnen spinnen met lange pootjes vind ik wel weer erg hoog kriebelgehalte hebben net als hooiwippers idd De zwarte huis/ jaagspinnen vind ik dan wel weer leuk hadden een tijdje zelfs een "stelletje" in de kamer (vond schoonmoeders niet zo ) Verdere insecten vaak idd wel ie of kriebel of bah slijmerig enz enz enz
Babymuizen in laars
Grit saai weekend ivm weer O haha geweldig zie Carlo en Tom al voor me ah en nog gestoken ook
Maartje ziek hopelijk morgen toch beetje fit om te verhuizen
Dadelijk alle marktplaatslinks kijken wel nooit goed voor mij
en de meesten al slapen truste bedgangers
O ja Ellen natuurlijk ook druk met lover ah daar is ze zelf 12e misschien kan ik wel mee maar durf nog niet te zeggen (december hè ) Kar vol dames ook altijd leuk en Say woont trouwens grofweg op de weg van Vince naar Nigel
haha ja nu pas bij john is ondertussen alweer uit gecomputerd
Laatst bijgewerkt door grid op 28-11-09 02:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Grit
Geplaatst: 28-11-09 02:18
Grid , ik denk die heeft het opgegeven en ligt lekker te slapen
bedankt voor de beterschap berichtjes, het heeft wel geholpen hoor voel me een stuk beter, alleen zo misselijk en slap. maar kan in iedergeval op mn benen staan. zometeen trailer schot eruit halen en de eerste spullen inladen, om half 10 helpt de hele familie. ben benieuwt of we alles over krijgen.
Grit
Geplaatst: 28-11-09 10:06
Goedemorgen!!!!!
Succes met verhuizen Maartje!
Heeeee, het regent
Eevee
Geplaatst: 28-11-09 10:14
Good Morning everybody
Thanks Grid voor de samenvatting, want er is aardig veel geouwehoerd gisteravond.......
Nog een keer beterschap Maartje ondanks dat het al iets beter gaat. En succes vandaag!!!
Hier ook K** KL*** Hondenweer en ik moet echt naar Hoorn, want het is eigenlijk mijn enige kans om sinterklaas inkopen te doen Ik ren van winkel naar winkel
Ja, goed! Ik heb alleen nog een beurse plek op mijn rug en een pijnlijke enkel, maar verder helemaal niet meer stijf of pijntjes ergens. Ik kan me weer bewegen, en dat is zo'n opluchting
Ik werd gisteravond nog uitgelachen door mn schoonzusje 'YO MAN' riep ze me achterna, 'je loopt als een swa, jonge!'
En heb elke keer bijgelezen gisteren en quotes verzameld, maar kon me niet genoeg concentreren voor een bijleespost Heb wel zitten Photoshoppen en een gedeelte van mijn profiel is nu veranderd