hoop het ook voor je, is echt onwijs gaaf lijkt mij om zoiets te doen met je paardje. Ze gaan ook echt diep zo te zien, echt super zeg, wat een vertrouwen ook van Patrick in zn vrouwtje
Moet je niet heel erg uitkijken dat hij je niet per ongeluk raakt met zijn benen? Als ik met de hond zwom vroeger werd ik nog weleens gekrabt door hem per ongeluk, kon behoorlijk zeer doen. Zo'n paardenhoef wil ik niet eens aan denken...
ik mag niet meer rijden ( niet meer zoals vroeger) dus geniet als m'n menneke zo straald, dan vergeet ik het verdriet dat het mij niet meer zo wilt lukken....
Siggy
Geplaatst: 15-06-09 14:09
Heerlijk die race kippen, mijn vriend wil het liefst ook altijd hard (en daar is Guinness het meestal wel mee eens )
Wauw, zwemmen met je paard. Denk niet dat dat me ooit gaat lukken met Duvel, die vind water maar niets, tenzij het uit de waterslang komt, dan banjert ie iedereen opzij om vooral maar onder de straal te kunnen komen.
Duvel is in mei 3 jaar geworden. Inrijden doen we voorlopig nog even niet, ws volgend jaar ofzo. Hij mag nog even lekker doorgroeien en puber spelen. Af en toe wel een zadeltje op, zoals jullie wel zien vind ie dat heel spannend ...
Effe checken of het al droog is
ikkebenmar
Geplaatst: 15-06-09 14:17
Het lijkt me ook zo gaaf om te gaan zwemmen met je paard...
nou, weer een hoop blije tinkers gezien die op de wei staan
Gwennie staat sinds kort (bijna 2 weken) op een logeeradresje, bij 2 friezen met veulens. Ze was erg schraal thuis, ik had alleen nog maar arm hooi, en nu komt ze alweer lekker aan.
ikkebenmar....... Wat een onwijs mooie foto's zeg, super!! En de zwemfoto's...... wauw, zou ik niet durven maar lijkt me super als je wel de moed hebt! Racemonster ook schitterende foto!!! veulentje is een poepie zeg en ik heb nog veel meer foto's voorbij zien komen die ik prachtig vind!!!!!
Ze ziet er goed uit hoor Michelle!!! Wow! Ik weet niet wat het is, maar je ziet gewoon dat het er 1 van Katinka is he?! Het wordt ook al een echt paard zo te zien..