[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

timokyana

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 21:18

Hey bonte, ook een antwerpenaar Lachen

Dundee niet zich zelf. je kunt niets meer dan hem goed in de gaten houden janet. hopelijk knapt hij snel wat op.

Morgenochtend komt de DA.
Toenet Timo en Balou omstebeurt even los in de bak gelaten. Nodige ren en bokpartijen , maar wel braaf.
Bak is wel loei zwaar zeg, zakken er erg diep in.
Iemand een ideetje om dit wat minder te maken. (ben wat bang voor de beentjes zo Clown )

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:28

Dundee heeft iets verhoging. Termometer is spoorloos verdwenen, dus morgen even een thermometer halen.
Hij poet, eet, en ademt wel goed.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:42

Bonte t is wel een leuk paardje zeg! Heb je een idee wat ie dan in zich heeft voor ras?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 22:43

_Bonte_ schreef:
in antwerpen -> schilde
waarom ??

hier in hoogersmilde staat een evenbeeld van je ponny Haha!
ik zal eens kijken of ik een foto van um kan maken Haha!

janet sucses

net aan het barrel racen geweest Tong uitsteken
ik was een na laatste Haha! en de 2 e race was ik 2 na laatste als ik de ton niet had om gegooid Tong uitsteken
wel gaaf heb 4 keer gelopen 2 oeven rondes de eerste keer was de vraag koekje erbij Tong uitsteken (zo traag) had al een tijd niet veel ge galopeerd in de bak dus sil had zo iets van in draf kan het ook prima Tong uitsteken
maar na iedere keer kreeg hij meer en meer het spelletje door en ging hij harder echt wel lollig Tong uitsteken

volgende week woensdag weer mischien Haha!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 23:32

Trusten Dromen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 00:33

Clown Jellie Op haar Knipoog idd lief vriendje Lovers en jij ook weer lekker gereden Dromen en nog wat dingen gekocht Geld, geld!

Nagelbijten / Gniffelen Berdien een beetje lang gefeest vanavond maar rustig aan Haha! en las dat slaapplek enzo geregeld was voor Ierland OK dan!

Janet ijzers kunnen regelen OK dan! Dundee beetje suf Scheve mond Ach gut

Rom irri muis heb je niet per ongeluk vergrootglas aangeklikt dan doet ie dat ook Knipoog
en Barrelrace gedaan Cool

Doei! Bonte Leuke pony niet 100% tinker maar heeft er toch wel iets van weg Ja Brede body Cool
Leuk ook al die strandfoto's Dromen

TK afwachten morgen DA Scheve mond en bak behoorlijk zwaar zou wat uit kunnen laten graven misschien is de laag te dik dan kan het niet goed inzakken/aangestapt worden dus dan helpt het om een deel af te graven en dan evt nog van die viltstukjes of ander bakbodemgerei er tussendoor te doen Knipoog
of het is een beetje "duin" achtig zand dat blijft helaas altijd zwaar zou je dan helemaal moeten vervangen Scheve mond

Vanavond dus naar WK (T2) geweest was leuk *LOL* alleen een beetje winderig koud op de tribune Nagelbijten / Gniffelen (gelukkig geen regen OK dan!)
Bekende (waar ik gereden heb) mag door naar B finale samen met nog een Nederlander Cool .
In de B-finale strijden de nummers 6 t/m 10 v/d "voorrondes" om de laatste plek in de A-finale, nr 1 t/m 5 mogen meteen door naar A-finale Knipoog
B en A finales zijn in het weekend dus gaan we allemaal zien Rock-on, dudes!

Trusten Doei! Gaaaap

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 07:58

Goedemorgen,
wat gaaf Grid het ijslander WK. Lijkt me super om mee te maken.

duinachtig zand Clown, hoe zie je dat Lachen Het is erg donker zand. De bodem is gewoon heel luchtig en zakt erg diep in, als het straks aangestampt is zal het wel minder zijn, maar dat zal wel even duren denk ik.
Berdien: Kater gezakt? en alsnog fijne verjaardag gehad bij je vrienden?
Rom: Wat doe je toch gave dingen.Zet het eens een keer op kiek kunnen wij ook mee genieten Lachen
Janet: hoe is het met dundee?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 09:55

Goeiemorgen,

Ah grid ik vat hem *LOL* Gaaf van t WK Ja

Ga zo lekker rijden. Jan op Flan en ik op Fen Lachen Morgen ook zo.
Geen weer voor ritje buiten jmmer genoeg.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:24

Veel plezier Jellie.

Ik ben op zadelzoektocht Clown nog steeds. Heb nu wel eindelijk iets gezien waar van ik denk Ja die vind ik mooi Knipoog (mede dankzij Sita) de Zaldi Country. Het mindere is dat ik op de site niet in de webshop kan komen (en dus ook niet weet wat het kost en verdere info Clown)

Voor Timo zat ik een beetje bij de Continental equiflex te kijken, met de tijd wil ik voor hem toch een wat korter zadel dan mijn BC (baal ervan want is een heerlijk zadel, maar misschien past hij Balou in de toekomst Knipoog )

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 10:52

janet hoe is het met dundee ???

tja sorry was zo plotseling Haha! zo van kom dr net aan had sil nog nieteens gezien goh doe je ook mee ???
ikke waarmee ???
barrel racen ???!!!!!
ikke hmm oke lijkt me wel gaaf (met de gedachte doen er een stuk of 5 mee max 10 doen er ruim 15 mee allemaal in een hoekje wachten ikke Nagelbijten / Gniffelen oh oh hengst tussen merries en nog een andere hengst Nagelbijten / Gniffelen
maar ging allemaal super Haha!

volgende keer zal ik vragen of er foto's gemaakt kunnen worden Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 11:05

Helaas vanochtend gezakt voor rijbewijs No Cheer

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:12

wat klote leon
echt balen heb je al een nieuwe datum ???

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:14

he bah leon: Balen zeg...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:15

berk heeft dr naam veranderd Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:16

ow wat balen leon Ach gut waarom ben je gezakt?

TK: eindelijk zadel op het oog.
grid: WK ijslanders lijkt mij best gaaf!
rom: wat leuk een barrel race!

Met dundee gaat het wel iets beter, gelukkig. Heb mijn ouders er streng op aan gesproken vooral dundee niet zo veel gras ed te geven. Want hij is al te dik, heb ook geen zin in een hoefbevangen pony
Ik heb wilco gister avond opgehaal van het werk. Hij kon amper lopen. Vandaag is hij thuis gebleven, en weer naar de dokter geweest. Hij moet nu op bed blijven liggen. Zijn voet is helemaal dik geworden, en het soort van gips is gaan knellen.
Nou dat wordt nog wat want hij verveeld zich al na een uur. Kan absoluut niet stil zitten. En hij wil alleen maar werken werken werken.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:20

blij dat dundee alweer wat beter is Haha!
tja kerels die niet stil kunnen zitten zijn net kleine kinderen vind iets wat ze leuk vinden en waarbij ze kunnen stil zitten en klaar zo houd je ze uren zoet Haha!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:27

wilco niet hoor. Hij leeft zon beetje voor zijn werk. Spelletjes vind hij niets, lezen ook niet, puzzelen ook niet.
Het enige wat hij gewoon wil is werken. Loonwerk is aalles voor hem, en het liefst nog flink overwerken ook.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:33

hmm eh koop je een mini trekkertje en een grote bak zand voor hem Tong uitsteken

echt moeilijk hoor (mijn vriend druk ik er dan een dvd van een film met snelle auto's in ofzo en in uiterste nood een blok voor zijn neus verder als het moet wil ie wel zitten maar als ie niet wil is ie ook niet te houden)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:37

Huilen Leon ... Scheve mond dacht gister nog welke dag was het nou maar niet meer teruggezocht Bloos Hoopte op vanzelf op een dag een jubelreactie van jou maar helaas Verdrietig

TK als het donker zand is is het niet duinachtig misschien kun je het door zo'n grote roller of zoiets aan laten stampen Verward Weet niet of paarden dat aangestampt krijgen Scheve mond
en zadelzoektocht krijgt al wat gestalte Cool zit vast heerlijk zo'n Zaldi country lijken op ijslanderzadel en die zitten meestal ook heerlijk zacht Dromen maar heb ik gelukkig in dressuur nu ook gevonden Ja

Janet dundee alweer wat fitter OK dan! en ouders streng aan moeten spreken daarover Nors opkijken en Wilco nu nog meer last van voet en niet stil kunnen zitten Scheve mond ken er meer zo Knipoog (mijn vriend, vriend van mijn beste vriendin en man van mijn zus Clown ) is wel handig als je zelf iets wilt doet, maar soms idd wel moeilijk gelukkig vind John computeren op GC of PS of DS ook nog wel leuk en DVD's van cabaret enzo ook dus dan kun je hem toch nog beetje bezig houden Nagelbijten / Gniffelen

Haha! Jell snapt hem nu, stond er ook wel beetje krom Bloos
Hier ook veel regen Scheve mond dus idd niet zo leuk buiten

WK is gaaf en komt natuurlijk ook niet jaarlijks voor in Nederland dus extra leuk *LOL* waren ook erg veel winkels in het strodorp dus extra geld gaat mee in weekend Nagelbijten / Gniffelen
en restaurant La Place Vork is aanwezig.
Weekend zijn dure kaartjes, maar zeker wel de moeite waard Ja gister was in verhouding goedkoop maar ook erg leuk daar gaat nog eerder iets mis enzo Nagelbijten / Gniffelen
Hoop wel dat het in weekend beetje droog blijft Bloos

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-07 11:45

Ik kan ook moeilijk stilzitten in de zin van nietsdoen, pc gaat nog.. maar zoals nu verveel ik me ook mega... TV is helemaal niets voor mij over het algemeen, dan moet ik echt uitgeteld zijn.
Arjan is eigenlijk het tegenovergestelde haha.

Die arme Dundee! Staat hij zovaak op het gras dan? Onze Santa voornl in de paddock, maar ze wilt erg graag uitbreken de laatste tijd. Is haar nog niet gelukt....

Rij-examen was gewoon weer bagger door idiote fouten en concentratie. Weet nog niet wanneer weer.

Heb nu vakantie, is het zulk baggerweer, argh!!! Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:50

pff dat had ik ook met mijn be
ik was zo nog met mijn hoofd met het vorige examen de examinator had gezegd dat ik te truttig was ik het verkeer dus heb ik zowat een ouder stel voor de sokken gereden en had ik ook geen geduld bij een bagger punt waat ik zeker een kwartier had gestaan dus was ik ook gezakt
is een graas korf voor santa niets ???
en wanneer zouden jullie nou gaan ook maar weer ???
in deze dagen toch ??

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 11:57

Zij zijn groot en ik is klein! ook nog baggerweer met vakantie ... hier alweer de laatste dagen vakantie Scheve mond

Bloos! Santa wil uitbreken, maar tot nu toe Santaproof Whoosh!

Volgens mij is het ergens echt súper noodweer de TVzenders vallen uit Nagelbijten / Gniffelen (staat meestal aan op achtergrond Bloos )

Dadelijk maar een keertje binnen gaan rijden of ze krijgt nog een daggie vrij ...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 12:02

Het zit je niet mee leon.

ben echt verliefd op het zadel Clown moet alleen nog even alles goed navragen en beetje sparen nog Knipoog

Nog nieuws hier van het Janeeba front (van het overbezorgde vrouwtje volgens mijn veearts Knipoog )
Ze heeft inderdaad een KLEINE (pfff gelukkig) navelbreuk.
Er zit een kansje in dat het vanzelf dichtgroeid. het kan momenteel geen kwaad, hij wil nog even afwachten tot ze 6 maanden is en dan bekijken we het verder. heeft ze het dan nog word het waarschijnlijk een operatie.
Lachen ik ben zeer blij hihi, maakte me echt ongerust.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 12:06

regen??? hier helemaal niets. Het moet wel droog blijven hier. Hoefsmit komt en we wilde Ziggy nog even voor de kar zetten.

leon: Dundee staat altijd hier in de wei, maar die is er kaal. Maar achter thuis raster ik het wel eens af, en daar doe ik alleen Ziggy in, maar dan vinden mijn ouders dat sneu. En als ik weg ben gooien ze dundee er in.
Of als mijn vader de berm maait geven ze het gras ook. Nu ook de hoefsmid duidelijk heeft gemaakt aan mijn moeder dat we echt moeten uit kijken voor hoefbenagenheid. Nu is het eindelijk door gedrongen.
Toen ik 2 weken op de camping heb gepast, zag ik toen ik terug kwam dat dundee weer iets dikkr was.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 12:06

dat is goed nieuws Haha! tk Haha!

hier iss ook fris maar niet nat Haha!
ik gaat zo even wat aardbeien plukken heb ik wel zin in Haha!