grrr schreef:Nieuwtje: Ik ben vanmorgen wezen kijken bij een heel leuk tinkerveulen, we zitten nu erg in dubio of we hem wel of niet willen kopen. We willen er sowieso een tinker bij, maar zitten te twijfelen of we Mirthe's hopelijke veulen van volgend jaar zullen houden of toch nu al een veulen/jaarling willen kopen. Kunnen we er wel al eerder wat mee doen. Nouja, nog maar even een nachtje over slapen, ik wil nu echt geen ondoordachte dingen doen!!!
Ik zou gaan voor het veulen van je eigen merrie..
Ik heb een beetje in hetzelfde dilemma gezeten.. Mijn vriend wilde een veulen. Maar ik moest hem uitzoeken, hij betaald alles. En ik moest hem dan opvoeden en evt doorrijden totdat hij ook kon rijden.
We zijn bij een aantal veulens en volwassen paarden (van verschillende rassen) wezen kijken. Maar steeds was het er net niet.. Toen kwam ik met het idee om Amy te dekken. En dat was ineens de doorslag. Het zou een veulen van mijn merrie worden.
Helemaal zelf gefokt (dus de papa uitgezocht op dingen die wij leuk en belangrijk vinden) en wat dan ook bij ons blijft. Zodoende gaat Amy deze zomer op date..
Ik kijk er nu al naar uit! Het is gewoon een hele belevenis.. Heb het vaak genoeg meegemaakt en nu wil ik het van mijn eigen paard.