[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 15:57

Heeeeeeeeeeel wat bijgekletst zeg in 1 middag! Haha!
Soory, geen tijd om te reageren, ga nu naar huis, paardjes doen, eten en dan weer weg.
Zeeuwen...tot morgen en de rest een heel fijn weekend!
Oh ja, tinkerrit mensen heel veel plezier morgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 15:59

Yeah, een half uur eerder naar huus!

Cee ya

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:00

Ik ga ook op huis aan! Lekker patat eten (vrijdag) en ff met Chubje aan de slag...

Tot vanavond misschien, zeeuwen en andere zeelandgangers: tot morgen. Anderen: tot maandag! Fijn weekend allemaal...

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:00

He guys,

Heb net de tinkerland in 1 adem uitgelezen, Pellie super stuk, zou dat ook voor storm werken?

xena, gaaf verhaal, beetje jammer van de manen maar oke, ja super om me zo te voelen

IL, dont hit me i just spoke to Brandon as well big fun

Iedereen is morgen in Balinsloa, ahhhhhhhhhhhhh, ik had daar ook zullen zijn , maar ach beter volgende maand in Dublin.

O als iemand het stuk van de paardenkrant wil over de keuring in houten met de foto van Shayla, stuur een mail, heb het gescand , info@gipsy-spirit.nl

sorry ben erg melig Kristel had terry aan de tel. en vroeg wil je mijn moeder weer, hij van Yes please, lag ze helemaal dubbel en ging ervandoor met de telefoon

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:02

mensen, 6 pagina's erbij, dit kan zo niet he haha ik ga het proberen

wenk, jammer van fer zeg, weer kreupel, en misschien er mee stoppen, maarja misschien beter wel, als ze je ook niet horen enzo

peetorlan, 230 euro damn wat veel, hier is 160, lekker zelf stront scheppen en paardjes staan zomers 24/7 buiten en swinters ook een tijd
prachtige foto van dr koppie trouwens!
en ook een leuke van de hond

leonoor, lieve foto

jellie, heb die mensen al gemaild, ze is het en ik mag eens komen kijken om zelf te zien hoe ze nu is enzo..
wat erg dat het met dat beestje weer minder gaat met die hoef, en dat ze het niet lang meer op kunnen brengen
lekker lesje weer gehad wel maar toch weer last van je longen, is het gewoon wat erger op het moment of schrijf je het nu gewoon vaker op?
sterkte drmee hoor

dobbel, balen van je slapeloosheid, misschien eens langs de tuinen voor een rustgevende thee en iets voor in bad met lekker veel lavendel, kan je heerlijk rustig van slapen, heb ik ook een tijd gehad hoor

cora, puk die kusjes kan geven, dat vraagt om foto's!
succes morgen trouwens

annick, ook succes morgen met damian op de keuring!

jean, leuk cadeau!
terry is wel een lieverd geloof ik, als ik hoor wat voor dingen die zegt, met dat lunchen enzo, leuk hoor

mazzelmeid, ja gaat best wel goed idd met dat poppetje haha, hij had zelfs zn moeder verteld dat ie naar mij was, jaja ik ging hem pesten en zei je hebt vast tegen je ma verteld dat je naar vrienden bent haha
mooi altijd die regenbogen, jammer dat je nog steeds wel zit met je gewicht enzo als dr wat is mag je t altijd zeggen...

desillies, lekker verslapen

chubby, geweldige droom!!! haha, wat zal jij blij wakker zijn geworden haha
leuke gozer wel op de foto haha
jammer dat je psoriasis weer een beetje begint op te spelen

vasthi, kan me voorstellen dat de lion king mooi was leuk hoor

jeanie, haha die staat dus lekker te koekeloeren bij de bouw van de nieuwe stal
toen ze bij ons de wei aan het vernieuwen waren stond fig pal naast de trekker die aan was, en waar ze palen erin aan het jassen waren, gaaf toch die klappen, spiegel heeft ie ook nog van de auto gedrukt meen ik haha

leon, fijn dat je zo vrolijk bent!

ingrid, lekker paar uurtejs eerder vrij, en morgen dus toch een klein feessie haha ney grapje

maya, ben je mooie trekkers aan het begluren die voorbij rijden hihi

karuna kl*te dat het weer ff minder gaat

flettie, wat ontzettend goed nieuws dat alles schoon was bij de melanoom fijn hoor

zo, en ik heb eigenlijk niks te vertellen haha ff denke hoor
vanaaf misschien ff met poppetje 101 (dennis) mee naar vrienden, maar ze blefen daar waarschijnlijk pitten en dat mag denk ik niet van mams haha, achja zie wel ff
strakkies eerst maar lekker naar figje...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:06

jean, dacht dat het stuk van pellie in de battie kwam, of is dat hetzelde?

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:06

pff! even bijna 10 blz lezen..
maare ben niet naar mijn oude verzorgpony gegaan, want voelde me niet zo lekker vandaag
hmm, zo klinkt het alsof ze al heel oud is ze is pas 2,5 jaar haha..
maare nu al gedekt zou het persoonlijk niet doen maarja...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:08

beterschapjes dan maar een beetje
jammer dat ze nu al gedekt is ja, vrij vroeg he...
moet zo'n zware buik dragen aan een rug die nog nauwelijks sterke spieren heeft...

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:15

Jean, je meiden hebben wel humor om er met de telefoon vandoor te gaan! Hahah Chubby hard gewerkt dus!
Ik heb net de stofzuiger en de dweil door mijn huis gehaald. Het miezert hier, dus even rijden doe ik maar niet, brrrr.
We hebben weer een tijdelijke logé. Een mooie zwarte Tinkerruin van ongeveer 1,5 jaar. Een zoon van Thunder. Moeder is vosbont. Hij wordt bij ons vertrouwd gemaakt met mensen en zal dan hopelijk een mooie toekomst tegemoed gaan. Hij is erg schuw omdat hij niet vaak mensen heeft gezien en alleen voor nare dingen in handen kwam (hoefsmid, castratie, wormspuit, ed) Het is wel een vriendelijk paardje, alleen nog bang voor mensen. Wel leuk zo'n paardje op stal. Hij blijft trouwens wel buiten. Kan ie mooi met Reilly spelen. Mede daarom is ie ook gekomen, zodat Reilly ook wat jong spul heeft om mee te spelen. Zal eerdaags foto's maken van ze.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:18

dank je
maar idd het is veelste vroeg.. en het is een shetje, nouja tje is al ruim een meter hoog ze zou ong 1.05/1.10 worden.. dus ben benieuwd hoe ze er nu uitziet.. maar ik ga volgende week vrijdag erheen, dan ben ik namelijk vroeg uit en aangezien het 1,5 uur reizen is..

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:39

hallo allen, ben even in meeleesmodus.....druk druk druk....in ieder geval voor de zeeuwen heel veel succes morgen.....ik spreek jullie na het weekend wel weer.....

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:40

Dat was voor veel mensen weer hard werken vandaag zo te lezen, damn, wat een hoop tekst heb ik moeten inhalen net!

Chubby, leuk! Allemaal in spanning gezeten na het zien van de foto, een GROEPSfoto is dan ook wel heel gemeen natuurlijk
Fijn overigens dat jij goed met je zusje kunt praten. Ik denk dat ze dat wel nodig heeft of gaat hebben.

Ook Cheveyo houdt de spanning er in! Is het een kitten? Of een cavia??

Heb nog een heel mooi kind voorbij zien komen, kan me voorstellen dat ze het zonnetje in je leven is Leonoor!

Jean, wat leuk te lezen dat EllyG en jij zo goed klikken met elkaar. Lief gebaar ook van haar, die foto's en andere lieve spullies!

EllyG, TOP!

Desillies, lekker 'rustig' begin van de dag dus vandaag?
Maakt jouw smid bij Tommie ook een mustangroll na het kappen? Mijn traditionele smid heeft dat op verzoek ook gedaan, en (na wat verbetering in deze mustangroll door een stalgenoot) helpt dit zeer goed tegen flares!

Snowdon een date vanavond? Waarom houdt iedereen vandaag toch die spanning er steeds in?

Spetter gaat flink aan de schoonmaak voor het weekend, veel succes!
Magnetronmaaltijden staan bij mij ook vaak (té vaak) op het menu.
Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe logé!

Draaakje naar Dead Metall vanavond?
Euh... veel plezier dan maar? Mijn voorkeur is het niet eerlijk gezegd.

Bedankt overignes, degenen die hier kerstliedjes hebben geciteerd... ik zit ze nu te neurieën en krijg ze niet weg....

Hercje is ook weer zeer leuk! Een knapperd hoor Flettie!

Roos ook helemaal vrolijk van poppetje zo te zien? Vasthouden dat gevoel!

Zeeland, veeeeel succes morgen, ik duim voor goed weer! En voor goede reslutaten !

Voor mij is het weekend ook begonnen, heb een quiche in de oven zitten, en ga daarna naar Noopje (die naam gebruik ik meer dan Novia).
Morgen komt er iemand op stal met veel verstand van natuurlijk bekappen, en daarmee wil ik eens van gedachten wisselen over de voetjes van Noop.
En zondag... heb ik een date. Een soort van blind-date eigelijk, ben wel flink aan het mailen geweest (foto's uitgewisseld), heb hem ook telefonisch en op msn gesproken, en zondag dus 'in het echt'. De indruk die ik NU van hem heb is érg positief , maar wie weet wordt het wel dé afknapper van het jaar!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:50

gaat iemand trouwens vanaaf kijken naar " in de huid van " ?
een kennis van ons die doet daaraan mee en " word " cher

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:54

Citaat:
Desillies, lekker 'rustig' begin van de dag dus vandaag?
Maakt jouw smid bij Tommie ook een mustangroll na het kappen? Mijn traditionele smid heeft dat op verzoek ook gedaan, en (na wat verbetering in deze mustangroll door een stalgenoot) helpt dit zeer goed tegen flares!

de smid die hier vandaag voor het eerst kwam is eigenlijk anti natuurlijk bekappen,hij zegt dat ie al teveel scheve paarden weer recht heeft moeten breien.
ik geloof dat ook wel eigenlijk, ik heb het idee dat veel mensen die een eendaagse cursus hebben gevolgd vinden dat ze nu hun eigen paard kunnen onderhouden ZONDER daar ooit ook maar een 'echte' bekapper bij te halen.
ook ik ga de cursus volgen maar dan puur om de hoeven bij te kunnen houden en dus met zo'n 3 keer per jaar controle/correctie.
Jurgen (de smid) is dus tegen NB en ik ben voor de dingen die me aanspreken bij NB en bij de traditionel smid (in dit geval dus de ervaring van hem)ik heb hem gezegt van beide methodes het beste te nemen,dus hij corrigeerd zonodig en ik hou het bij en daar kan ie dus wel mee leven
maar een mustangrol maakt ie niet,dat doe ik dus zelf hahahahaha.
ik moet zeggen,Tommie heeft nog nooit zo netjes op zijn voeten gestaan als na deze bekapbeurt,petje af
ik ben heel erg tevreden.
hoe moet ik mezelf nu noemen??
een nbmto-er? ( natuurlijk bekapper met traditionele ondersteuning)hahhahahahahahaa

ik ga mijn auto zo eens uitmesten zodat Esther en consorten er morgen in passen,mijn auto mag meer trekken dan de hare vandaar.....
maar eerst even eten (spruitjes,worteltjes/peultjes gekookte aardappelen,fricandeau uit de over )

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 16:58

Ik denk dat we op dezelfde manier over natuurlijk bekappen denken Desilllies!
Kan me wel vinden in je redenering van cursus volgen om 'bij te houden'.
Ook is dat van die 1-daagse cursus en dan het idee hebben je bekwaam te voelen helaas maar al te waar bij veel mensen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:05

IK zou niet zo op mezelf durven vertrouwen na zo'n korte cursus, mijn hoefsmid is heeeel erg secuur op het vijlen (mocht in zijn uberstrenge leerbaan het eerste jaar alleen maar vijlwerk doen, totdat dat echt subliem perfect ging), met dat in mijn achterhoofd ga ik nooit aan mijn Kitje raspen.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:07

Pff, was weer veel bijlezen, moet nu weg, dus kan niet reageren. Hoop dat ik er vanaaf nog ben, zo niet:

Zeeuwen, veel succes morgen!!!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:18

Hoi allemaal !

Voor ik het vergeet:

Iedereen veel succes morgen in Goes !

Verder niets te melden,zit al de hele week in een dipje !
Nergens geen zin in,zelfs niet in mijn paard,maar dat heb ik meestal in september/oktober,we zullen maar zeggen de blaadjes vallen van de bomen ! :

Morgen geef ik mezelf maar een schop onder de kont !

Goed nieuws via bokt heb ik nu toch iemand gevonden die macho 1 a 2 keer per week wilt gaan rijden buiten,als het goed is ontmoeten we elkaar maandag,ze komt ook uit rockanje en heeft zelf een kwpner !

Iedereen een prettig weekend toegewenst !

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:23

Goed zo Paula (Kiara)! Ik heb idd een date vanavond

Met David, 24 jaar, woont een dorp verderop, werkt op een assurantieënkantoor, wedstrijdzwemmer en z'n beste vriendin staat met een paardje bij Jacqueline (Chubby) op stal

Ik weet nu hoe Jeannette zich voelt als Terry belt... David belt ook meerdere malen per dag... heerlijk Hij klinkt zo leuk, hij is zo lief.... en arghh hij is gewoon leuk, dus ik vind het erg spannend!!!

En dit is dus voor het eerst sinds maanden dat ik op zo'n manier naar een jongen kijk... Was wat van slag af de laatste tijd en voor mij hoefde het allemaal niet meer eigenlijk, dit kwam echter een beetje aanwaaien... Des te leuker!

En m'n paardjes hebben de eerste nacht op stal goed doorstaan en vanochtend hebben anderen ze buiten gezet op hun nieuwe stuk dus.. Ik moest werken, dus kon daar de eerste keer niet bij zijn. Snowdon heeft twee nieuwe speelmaatjes, Caboclo (NRPS) en Bodyquard (NF x arabier). Ukkie staat bij Esteban (Of Estevan zal je het wel schrijven) in een grote paddock. Estevan is een Spaanse arabier en een hele galante hengst, die ook erg g**l wordt van andere mannetjes hahaha. Ukkie trapt hem echter weg als hij weer komt 'likken'... Maar verder zijn ze heel lief voor elkaar en gaan ze ook wel ieder hun eigen weg. Ze delen samen ook een inloopstalletje. (Moest erg lachen om de tekst wat daar geschreven staat op de deur.... "Pas op, hengsten!" )

En nu staan Snow en Uk weer lekker in hun stalletje van 3,5 x 3,5 meter Daar brengen ze dus de nacht in door. Ze schuren wel, maar ik hoop maar gewoon dat dat uiteindelijk mee gaat vallen.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:28

Fijn dat Snow en Uk het naar hun zin hebben, en jij ook zo te lezen!
Veel plezier vanaaf Leon, ik wens je een leuke date!!!!

Schafstall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:40

Pffff....ik verbaas me iedere keer weer hoeveel jullie kunnen posten. Probeer al een paar maanden mee te lezen, maar kan het echt niet bijhouden. Waar halen jullie die tijd allemaal vandaan zeg?

Diegene die morgen naar de keuring gaan, veel plezier!

En de rest....een fijn weekend.....en ik lees gewoon weer op de achtergrond mee

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:41

Thanx, Paula

jacky2 schreef:
Iedereen veel succes morgen in Goes !

Niet Goes, maar Vlissingen

Ik heb m'n witte broek, blouse en schoenen al apart gehangen/gezet! (voor morgen uiteraard)

(krijg net te horen dat t niet meer nodig is, hoe zit t nu.. ik volg t niet meer.. dan weer wel, dan weer niet... pfff)
Laatst bijgewerkt door snowdon op 30-09-05 17:54, in het totaal 2 keer bewerkt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:51

Snowdon, heel veel plezier op je date vanavond, ik ben blij dat je je weer wat beter voelt,

Bijlezen lukt me prima maar overal op reageren lukt me echt niet,

Heb net even geshopt snoepjes voor de paardjes gekocht,
En wat nieuwe katten speeltjes

Nog even over mijn slaap probleem ging afgelopen nacht om 12 uur naar bed en sliep om half drie nog niet, is echt om gek van te worden, Lezen heb ik wel eens geprobeert maar omdat ik RSI heb in mijn armen kan ik het boek niet lang vast houden, Ik ben gewoon weg te druk in mijn hoofd en krijg hem niet leeg, TIPS zijn dus zeker welkom,

Nou ik ga ervan door kom vanavond niet meer denk ik heb zo les en ga dan naar mijn ouders, Ludie moet mijn moeder helpen met colicitatie brieven,

Ik wens iedereen morgen een leuke dag, ben jaloers op ludie dat ik niet mee kan, maar ja moet het dan maar terug kijken op de filmcamera,

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 17:54

Slapeloosheid is naar Dobbel!
Ik ken het niet echt, hooguit eenmaal per jaar dat ik wakker lig 's nachts (wakker liggen van problemen/zorgen niet meegerekend), en dat is al rot genoeg.
Warme melk met anijs, dat schiet me te binnen.
Misschien een fabeltje, maar als het je helpt?
Verder kan ik je niet adviseren.
Al homeopathie geprobeerd? Valeriaan ofzo?
Acupunctuur?
Sterkte hoor!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-05 18:52

Snowdon een date, leuk veel plezier

Chub, ben daarstraks uurtje met de hond wezen fietsen, kon die idd wel waarderen...hij ging zo uit zn dak en deed zo vreemd dat opeens zn pootje in zn halsband zat maar goed, heeft er niks aan overgehouden, alleen even geschrokken

En op dit moment sleept ie zn kleed door de hele keuken heen
beetje apart is die wel, maar ach, zodra mn ouders er weer zijn zal de rust wel weer terugkeren

hmm ga zo film kijken met mn zusje
weet niet of ik morgen nog online kom, anders iedereen heel fijn weekend!