Nu dan toch nog maar even een foto van Kaydee plaatsen , van de keuring op 29-08-2012...
smileydees
Geplaatst: 08-10-12 10:40
Wow wat een mooie foto's weer zeg, zit hier dan echt van wow, die is mooi, volgende... tjeee echt gaaf, volgende, aaaaaah wat lief. Wat zijn ze toch heerlijk verschillend allemaal en ieder op zijn/haar manier mooi!! Tamara klaar voor haar eerste frns dressuur wedstrijdje met Kwiny.
bertine37
Geplaatst: 08-10-12 12:11
leuk al die tinkies. mooie foto's weer. bijzonder zo met die opkomende zon, leuke vlek ook op dat oog.
en tamara ? hoe was het gegaan ? Kwiny heeft zón leuke vlek boven haar oog. Haar zusje is de overbuurvrouw van die van mij.
kinsealy
Geplaatst: 08-10-12 13:21
Anderhalf jaar geleden maakte ik deze foto van Sanya (v. Forrest, m. Zoë)
Gister maakte ik deze, ze in inmiddels een dikke twee jaar oud en nog steeds lekker aan het groeien:
@bertine ja ik zeg altijd dat Kwiny make-up aan het uit proberen was haha. De dames hadden 210 punten dus in een promotie punt in de F7. Tamara helemaal trots op haar Kwin. Oh is dat Kitty? Is die ook zo braaf??
Wat een mooie die Sanya!!
bertine37
Geplaatst: 08-10-12 18:25
Die Sanya vind ik ook heel mooi. ben benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet.
Ja, dat is Kitty, maar omdat zij destijds dacht dat Kitty Kwiny was heet Kitty nu ook Kwiny. Bij de koop bleek later in het paspoort dat het Kitty was. verwarrend he ? Dat is ook een superbraaf dier ja. en een grote knuffel.
Mooie Sanya, ze lijkt echt op haar zusje Siofra zeg!
Gisteren tijdens onze shoot in het bos in Havelte
aricia
Geplaatst: 08-10-12 19:21
Sanya lijkt echt kwa uitstraling ook echt superveel op Zoe ,zo leuk om mams er zo in terug te zien . Mooie foto's van Noedel op de hei ,ben je ook nog even in de genieput geweest ? Knappe Kaydee op de keuring .
Helaas niet Andrea. Daar stonden we wel geparkeer daarbij. Maar Noedel is een schijtluis voor water. Dit was de eerste keer zo weg met de trailer voor een bosrit en wou hem niet teveel pushen. Als ik mnamelijk begin met dat we het water ingaan en hij wil niet zal ik door moeten gaan tot hij het wel doet, als ik opgeef gaat het de volgende keer helemaal niet. En ik had daar niet zo zin aan We zijn wel op een smal pad een hele grote plas tegen gekomen. Wel zo'n 10 meter lang. Daar kon hij niet zo makkelijk omheen en liep er dan ook zonder morren door uitbundig beloond dus misschien dat we de volgende keer de genieput proberen
mercury had geen zin om te poseren vandaag.. en dat nog wel met zijn mooie net nieuwe zelfgeknoopte touwhalster
buiten wandelen was ook saai vandaag.. maja als je vriendin erbij is, hoef je niet op te letten, dat doet zij wel voor je
MariekeS_
Geplaatst: 08-10-12 22:38
Afgelopen weekend voor het eerst een B proefje geoefend met Rhona. Er valt nog veel te verbeteren maar ik ben blij dat de basis er eindelijk een beetje lekker inzit en er zo in proefvorm ook aardig uitkomt
Aankomend weekend voor het eerst met haar op pad, mag ze voor het eerst in haar 11 jarige leventje een binnenbak bekijken, spannend!
Ik ben erg benieuwd hoe ze reageert. Zou me niks verbazen als we niet eens een fatsoenlijk rondje in draf kunnen rijden maar goed, we gaan voor de ervaring