Ik heb wel bijgelezen hoor, maar even geen uitgebreide post. Wel leuke foto's allemaal! Leuk om al die verschillende tinks te zien. En Karlijn, hoe houd je Diaz zo wit? Lukt me bij Jade nog niet bepaald haha.
Ik heb net mijn hertentamen verknald. Een 5, op t randje. Ik baal zo. Daar gaat mijn kans op de universiteit na jaar 1
tinkerplein
Geplaatst: 21-03-12 23:19
Jeetje Inney,balen zeg......
Dakota's behang is een erfenis van mama Krallissi en opa Glenn King Hill,beiden voorzien van een enorme bos,hi,hi. Papa Parno Paub is trouwens ook goed voorzien......
Zoe!!! wat een knapperd is ze toch.. heerlijke fotos! en Dakota is leuk!! had haar nog niet eerder gezien... of ik heb niet goed opgelet
tinkerplein
Geplaatst: 21-03-12 23:26
Er was eens heeeeeeeel lang geleden.... Hi,hi,zit al vrij lang in dit topic,Dakota heeft er heeeeeeeeeeeeeeel veel pagina's terug al wel eens in gestaan hoor
Echt leuk trouwens! Mijn man wil de eigenaar van Alex zijn.. Dus ik heb niet straks 2 paardjes.. nee, ik 1, mijn man 1
Ben nog hard op zoek naar een plekkie.. dat is het enige wat nog moet! Dan word Alex officieel van ons! Duimen jullie mee? (ik kan vrijdag pas weer rondkijken.. dan heb ik mijn brommer, en morgen heb ik een intake voor een grote websiteopdracht! (waarmee we Alex aanschaf en eerste spulletjes betalen hihi.. komt leuk op z'n pootjes zo )
hihi in het vorige kletstopic zeker ik ben pas in echt in gestroomd bij pagina 30 ofzo van de vorige reeks... daarvoor maar af en toe lezen maar niet reageren hahaha dus dan zal ik haar gemist hebben
Ja na die vier jaar wel gewoon. Maar ik weet gewoon niet of deze opleiding echt wat voor mij is, en ik doe echt zo weinig voor school, dat het ook niet uitdaagd, want ik red het hiermee wel. (Nouja, deze dus niet, maar je snapt wat ik bedoel) En als ik de optie had naar de uni te gaan, heb ik wat meer ruimte om rond te kijken. Omdat ik gewoon geen enkele andere HBO studie wat vind.
Begrijp me niet verkeerd hoor, heb het wel naar mijn zin in mijn huidige opleiding, maar ik weet niet of het echt is wat ik de rest van mijn leven wil gaan doen..
hmm lastig inney! Je hebt echt helemaal geen idee wat je leuk lijkt?
Inney
Geplaatst: 21-03-12 23:41
Nee eigenlijk helemaal niet. Maatschappelijk werk is heel breed en dat is eigenlijk ook de reden waarom ik het gekozen heb. Vind het verder best leuk enzo hoor, maar ik zie het me gewoon later niet doen.. En de hele studiefinanciering regeling is veranderd dus ik kan niet bv na 2 jaar zeggen: Dit bevalt me niet, ik ga daar en daar heen. Want je krijgt maar voor vijf jaar studiefinanciering en dan kom je dus een jaar tekort.
Ja dat is ook wel wat ik wil. Denk ik.. Ik weet het gewoon niet. Vind de hogeschool super, veel beter dan de middelbare. Maar qua keuze.. Verschrikkelijk!
Ah oke, waar ik dus ook aan dacht.. Ik vind het zo enorm lastig gewoon. Wordt er bijna depressief van Hahaha. Al die keuzes, en de overheid die het nog meer bemoeilijkt waardoor je gewoon niet 'durft' te switchen of juist nog even doorbijten om te kijken hoe het gaat..
Is ook lastig, tis niet zomaar een keuze die je maakt! Moet zeggen dat het vrij lastig is om werk te vinden in de dierenwereld. Maar met doorzettingsvermogen kom je erg ver.
Ja dat hield mij ook wel enorm tegen. Er was volgens 50 procent ofzoiets of 55 ofzo om een baan te vinden in de richting waarvoor je geleerd had. Daar schrok ik dus wel behoorlijk van. Met maatschappelijk werk ben je heel breed inzetbaar, wat ik weer een fijn idee vind ivm de banenkans. Maar ik wil daarna wss wel nog een dierenopleiding doen Wat voor baan heb je nu dan, als ik vragen mag?
dat mag je vragen Ik werk als educatief medewerkster bij Safaripark Beekse Bergen. En ik heb een dubbele functie bij de dierenbescherming, paraveterinair en coördinator dierenambulance.
Oke dus wel echt wat met dieren gevonden, dat is wel erg leuk! Misschien nog een hele persoonlijke vraag hoor, maar ik ben al eerder met dier en management bezig geweest en gewoon veel onbeantwoorde vragen.. Je mag hem ook via PB beantwoorden of gewoon niet beantwoorden hoor
Was dit ook wat je in gedachten had toen je begon aan de opleiding?