Ja maar af en toe mag je wel wat Marleen, jij bent al zo goed afgevallen
Puchje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-10 21:21
Jep, ik heb hier een abonnement op de waterkoker en de bak met verschillende kruidentheetjes Snoep ook niet tussendoor (muv nu dan ) , houd me bewust bij 3 maaltijden, en mocht ik honger hebben eet ik tussendoor een pakje droge crackers of kruidenbouillon.
Ja, gusj, benoemd tot weerman Tis een soort proefuitzending vanavond, maar we kunnen er al vanuit gaan dat ie weer mag terugkomen
Totaal was vroeger een ontzettend populaire piratenzender en nu zijn er toch al best weer wat luisteraars via internet. Ze hopen weer een zendtoestemming te krijgen binnenkort dat ze ook weer in de ehter te beluisteren zijn
Laatst bijgewerkt door Puchje op 08-01-10 21:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik lijn ook weer, of nou ja, ik let wat meer op wat ik eet. Maar heb de zelfdiscipline van een naaktslak, dus nou ja
Ik heb wel een ontzettend lekker theetje gekocht laatst, rooibos mint chocola. Bij Simon Levelt, die koffie&theezaak. Daar haal ik al mijn thee. Kost iets meer, maar is ook zoveel lekkerder en volgens mij ook gezonder dan de HTK pickwick thee
Eevee
Geplaatst: 08-01-10 21:47
Hihi Berdien dan kunnen we elkaar de hand schudden ik heb ook de discipline van een naaktslak (die vind ik goed)
Ik zit nu constant aan de groene thee en water......en ik moet ook heeeeeel vaak naar de wc nu.....
Ranking with the stars....goed idee Joyce, erg grappig!
Knap zeg chantal 10 kg! Hoe is het met je schoonzus????