Spinnen... in een oud huis als het onze zitten er zat, was er nooit bang voor tot ik idd ergens hoorde dat ze kunnen bijten en het ongeveer zoveel pijn doet als een wespensteek... nu ben ik er wel een beetje bang voor.
Ik ga slapen, morgen is de verrassingsles voor Mees... hoop dat hij het leuk vindt!
mnkortleve
Geplaatst: 28-11-09 01:20
grrr Goh wie heeft dat je nu wijs gemaakt. Welterusten en veel plezier met de les morgen.
hihihi Ik word gemist Tja, heb nog steeds geen laptop, ligt klaar op kantoor... maar ben te druk om daar naartoe te rijden.... Dus moet of naar mijn desktop uit 1974 die ik moet aanzwengelen of dus zoals nu via de PDA, en geloof me, dan is bijlezen en reageren knap lastig. En ja, ben ook schuldig aan het vlieft zijn, dus de tijd die ik eerst had om te bokken, wordt nu door een vent opge eisd. Maar ik geloof ook wel als de 'witte broodsweken' over zijn dat dat ook wel minder tijd gaat kosten! hihihihi Maar hoe gaat het met jullie? Ik zie Leon volgende week, en Mirjam, Ingrid en Puck de 12e?
Nu gaak ook slapen, hoop op een paar droge momenten, zodat ik lekker bij Niamh kan gaan rommelen.
Truste!
Grit
Geplaatst: 28-11-09 02:01
Heee Ellen!!! Zo jammer dat het morgen niet door gaat De 12e komt Mirjam 's ochtends op Vince rijden. En ik wacht af wat jullie eventueel nog voor de middag afspreken, maar weet nog niet of ik de tijd heb om dan ook mee te gaan.