Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) snowdon schreef:Grit schreef:Ik heb eenbedacht voor Ellen en Puck. Die ga ik laten horen tijdens de proeven, inclusief dansje en flinke wapperende pompoms.
Wie gaat dit filmen?
toch even checken hoe laat ik zondag bij mijn schoonouders wordt verwacht.
. Hij kan alvast beginnen met oefenen.

vervelend mens is het.

en
Meldingen doorgeven, scanaparaat uitleggen, koffiejuf, telefoniste, oracle- en excelexpert, 

Chayenne is er dus ook zo een

als is bemest of te lang gras natuurlijk ook niet bevorderlijk...
. Hij vond het dit keer wel lekker, alleen zijn manen maar niet gedaan (ik werd getreiterd door een stel dazen, duzzzzzzz wilde ik snel klaar zijn voor ik helemaal onder de bulten zat). Ach zijn staart was ook het belangrijkste hij heeft een soort goedaardig gezwel aan zijn staartwortel die hij met dit warme weer in de stal open schuurt en als dat open is komen er allemaal vliegen op af en ik wil niet dat het gaat ontsteken dus was ik hem nu maar regelmatig met betadine shampoo.
.
) Of hij denkt ach dies toch nie helemaal normaal
.
en mijn hubbie is ook de hele dag werken en maakt hele lange dagen dus ben ik vrijwel de hele dag alleen (nou ja met de honden dan) en ik ben niet zo'n buurt wijf die de hele buurt af gaat voor een bak koffie en een stevige roddel
. Maar ey je zal zien als ze weer een paar dagen thuis zijn kan ik ze weer achter het behang plakken
. 
maar ik heb ze wel vreselijk gemist. Bij mij zijn ze trouwens meestal vanaf de zondag tot aan maandagavond bij hun vader. Soms vanaf zaterdag dat ligt eraan of hij moet draaien.
Net als waar we het nu over hebben.

en een springtalent in de wei.