Vandaag gewerkt, zware dag gehad.. Was vanmorgen opgestaan met zere voeten en dat heb ik een hele dag gehad. Ik strompelde dus maar wat door de winkel.
Ook nog een hele rare klant gehad.. Een grote neger, zowat kwijlend over mijn toonbank die me meevroeg naar carnaval.. En toen ik nee zei werd ie nog boos ook.. Daarna vroeg ie of als ik hem beter zou leren kennen hem wel kon vertellen wat ik graag deed op een date.. Toen ik zei dat hem dat niks aanging, vroeg ie of ik bezet was. maar dat maakte hem niks uit, want alles wat van een ander was was wel zo spannend.. Hij zag het wel zitten met me.. Nou ik niet met hem, dus heb ik hem dat gezegt en tot ziens gewenst..
timokyana
Ik was bang joh.. Ik scheet m echt, zo'n rare blik in zijn ogen en hij had nog 2 maten bij.. Mijn bazin was de vracht binnenhalen en ze bleef maar weg, maar daar zat dus ook wat tegen. Daar sta je dan he, in je eentje..
Het begon al toen hij binnenkwam, ik groet altijd elke klant. Dus ook hem.. Zegt ie zo van 'Groet je me omdat het moet of omdat je me zo leuk vind.. .. '
Nja, de enige plek waar ie me kan stalken is op mijn werk.. Maar volgens mij was hij hier aan t werk ofzo.. Dus hij woont hier niet.. En als ie me nog eens lastig valt krijgt ie gewoon een winkelverbod. We hebben al eens een man die me steeds lastig viel een verbod gegeven..
Geplaatst: 12-02-09 20:37
lees per toeval dat de verzorgster van nienke al 3 maandjes met de pil gestopt is ik me maar afvragen waarom ze zo misselijk is laatste tijd, ben benieuwd gun het ze van harte!
Zo, een aantal mensen op Hievus toegevoegd Gezellig! Nu ga ik maar es aan het werk, even wat teksten voor de site schrijven, vriendlief naar de Appie sturen, was ophangen, beetje huiswerk maken, paarden voeren, teksten voor X-Life schrijven, en en en en, da wasset