ik heb een goeie beurt hier gemaakt zo te merken, als ik er nog meer had mag ik zo zo doorsturen
Dus jongens, als iemand nog een paard naar verre oorden verkoopt, denk aan mij..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb een goeie beurt hier gemaakt zo te merken, als ik er nog meer had mag ik zo zo doorsturen
Dus jongens, als iemand nog een paard naar verre oorden verkoopt, denk aan mij..
Maya schreef:Woei!ik heb een goeie beurt hier gemaakt zo te merken, als ik er nog meer had mag ik zo zo doorsturen
![]()
Als ik het goed begrijp wordt later de woonkamer ook nog onder handen genomen?Chubby schreef:Op de gang wordt nu "zie ginds komt de stoomboot" ingezet... Lekkere collega's huh?!
Maya schreef:Woei!ik heb een goeie beurt hier gemaakt zo te merken, als ik er nog meer had mag ik zo zo doorsturen
![]()
Chubby schreef:Op de gang wordt nu "zie ginds komt de stoomboot" ingezet... Lekkere collega's huh?!

)
Hebben jullie vast niks mee, maar ik vind hem zo mooi…
Is wel iets anders dan die 7780 die wij nog thuis hebben… Op zich ook gewoon een goeie combine hoor, daar niet van
Okay, ik zwijg wel
) en kan daarin erg ver gaan. Mijn 'vader' weegt zo'n 140 kilo en is dus continue bezig met wel/ niet eten. Mijn broertje is een goede eter, maar ook erg in de groei (nog steeds, het ventje is 13 en al 1.85 ofzo) en speelt in de selectie bij RBC (voetbal). En ik ben natuurlijk ook een apart soort eter
Mijn moeder had de uitslag binnen van wat ze vorige week nog extra had moeten weg laten halen rond dat melanoom en alles is gelukkig schoon! 
Verder zijn ze hier ook nog fanatiek aan het oogsten hoor. Aardappels al sinds half augustus (en nog lang niet alle aardappelvelden zijn gedaan, dat gaat ook nog wel door tot de eerste goede vriesperiode) en van de week zag ik dat er ook al een aantal maisvelden waren geoogst. Nog even en alles is weer kaal
Ben blij dat wij tenminste nog weilanden om ons huis hebben en geen akkers. Dat vind ik in de winter zo kaal en kil.....
Maar verder zal Sinterklaas wel iets zijn om er bij ons in te houden mocht er ooit klein grut komen. Je bent en blijft natuurlijk een Hollander ook al zijn ze dan in Duitsland geboren
.
.Het was een leuke Marokkaanse vent in een supermooi pak.
Jellie en Flettie doorelkaar halen
flettie schreef:Ben jullie trouwens nog helemaal vergeten wat te vertellenMijn moeder had de uitslag binnen van wat ze vorige week nog extra had moeten weg laten halen rond dat melanoom en alles is gelukkig schoon!
voelde me zeer vereerd, was lunchtijd, dus ik zeg je moet lunchen, zegt Terry, ja maar ik praat liever met jou,
nou lief he, heb hem toch zover gekregen dat hij nog even ging, had nog 10 minuten, maar belt straks weer, hahaha

Zelf hebben we alles nu binnen op de bieten na, maar die worden pas ook over 2 weken opgehaald.

) vertellen!
Ben wel benieuwd!
Maar hoor helaas al veel mensen vertrekken... Heb zin in een peukje.
Kasten helemaal opnieuw ingedeeld. Mappen opnieuw gerangschikt. Stapels wat weggewerkt. Kan tevreden het weekend in!