Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lowara schreef:Ooh hilarisch hier, ik ging net voor mijn groepie voor 3 dagen drinken kopen in Duitsland.
Stonden er pakken wijn. Het idee vind ik al ranzig, dus hoppa, 4 stuks mee genomen. Gaan we zaterdag avond heel romantisch een pak wijn leegdrinken uit plastic bekertjes
Niene87 schreef:Lowara schreef:Ooh hilarisch hier, ik ging net voor mijn groepie voor 3 dagen drinken kopen in Duitsland.
Stonden er pakken wijn. Het idee vind ik al ranzig, dus hoppa, 4 stuks mee genomen. Gaan we zaterdag avond heel romantisch een pak wijn leegdrinken uit plastic bekertjes
vergeet je de waxine lichtjes niet mee te nemen...
romantisch bij kaarslicht
vrijdag ochtend ff boodschappen doen
Herry heeft mij gister verteld dat hij een hele lastige cross gaat maken... Ik ben toch de enige
...

ik vind de beginnerscross hoog zat voor mij en Arwen
Lowara schreef:Leef je er maar mooi op uitik vind de beginnerscross hoog zat voor mij en Arwen

maar hij heeft t aardig druk en volgende week hebben we ook n (onderlinge) cross dus t wordt toch weer de beginnerscross

gelukkig heeft Elke weinig spullen nog, scheelt inpakken
en Fayette past gelukkig alles van Lowara
maar pffff morgen al het tuig uitzoeken op stal, gaat lollig worden! Snackie schreef:Deze is van het heuveltje ja,(naast de paddock) de andere afsprong zit op t dijkje achteraan bij de waterbak. Maar daar heb ik nog nooit iemand vanaf zien springen