Ik kom ook weer even als zeer trotse eigenaar mijn tinker showen. Bo en bijrijdster Merlinde doen het geweldig op de wedstrijden. Nu 4 wedstrijden gereden en ze kunnen met 12 winstpunten (4x een 1e plaats, 3x een 2e plaats en 1x een derde plaats, hoogste 206 punten en laagste 188 punten) naar de L1
Het mooiste is nog als je na de prijsuitreiking door de kantine hoort 'dat was die gave tinker'
(niet iedereen zal het "sokloos" van een tinker waarderen maar met haar aanleg voor mok is dit beter )
Sokloos heb ik mn eerdere bijrijdtinker ook gehad. Ik vind wel sportief staan hoor ^^
jolleknol
Geplaatst: 04-12-14 21:44
Mijn lieve tinker Jolly. helaas 3 weken lang stil gestaan doordat ze zich had pijn gedaan in de weide.. gelukkig nu weer lekker aan het werk samen
Altijd leuk om samen buiten te rijden
jolly op haar beste momenten... haha
Samen alles delen toch?
Laatste foto haha 21-12-2010 kocht ik haar mijn droom tinker merrie. Beide van ver gekomen en nu heerlijk aan het genieten samen. dit is een foto van mij met jolly aller eerste keer rijden.. wat gaat de tijd toch snel en wat hebben we toch veel meegemaakt inmiddels. Wij waren beide groen grootste fout ooit, maar nu geen seconde spijt
KarmaWitch
Geplaatst: 05-12-14 16:40
Shiënna even heerlijk gepoetst en geknuffeld
Rechts onbehandeld met Green Spot Remover, Links behandeld met Green Spot Remover
Caitlynn toverbal? Is ze nou van bruin verkleurd naar zwart? Wel gaaf!
Oh herkenbaar tinker_sally! Shiënna houdt zich ook nooit schoon. had zaterdag fotoshoot en vrijdag alvast beetje voor gepoetst en jahoor zaterdag onder de plekken hahahaha
Die kleur hebben alle zwartbonte veulens als ze geboren worden Daan, dit was Lola toen ze klein was (Je ziet om de ogen en het kontje al wat verkleuring naar zwart)
En nu
Myrnaaa
Geplaatst: 08-12-14 20:00
Wat een schattige tinkertjes kom je hier toch tegen
Ik hoop dat er snel foto's van mij en Stanley zullen verschijnen :3