was krommie krom, of?? hoe komen ze nu bij zo een naam
Ariebren
Geplaatst: 05-04-12 00:29
Krommie had een heel slecht gebit toen ik haar kocht. Haar onderkaak stond scheef door verkeerd afgesleten kiezen. En ik sta erom bekend om de (bij) namen die ik aan een paardje geef. Nu loopt Krommie nog steeds gras te eten op Voorne-Putten met een prachtig recht mondje.
Laatst bijgewerkt door Ariebren op 05-04-12 00:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Diaz in het zonnetje vandaag! (viel me ineens op dat een stuk ruggegraat voelbaar en zichtbaar is voor haar kont begint? nooit geweest tot nu toe..)
Staart uit de vlecht gehaald.. binnenkort maar eens wassen hihi
Hier zie je haar ruggegraat gek lopen...
Lekker zonnetje he meis? En nogsteeds JEUKVRIJ!! Manen en staart hebben niets te vrezen! Zijn dus ook lekker los! Al heb ik nu de staart weer even in een vlecht gehad wegens hengstig zijn..
sanapril
Geplaatst: 06-04-12 17:24
Weer eens heel veel moois gespot!
April ook maar weer eens....
Soprano
Geplaatst: 06-04-12 18:52
Ok ik had weer voor iedere foto een stukje getypt maar computer wil niet meewerken en heb al tot 2x toe alles opnieuw moeten typen Dus sorry allemaal ik ga gewoon even snel mijn foto's hier zetten maar ik heb wel allemaal prachtige plaatjes en dito tinkers zien voorbij komen!
Dus hier Iowa maar weer eens!
Mijn zus helpt even mee met Iowa, de buiging ziet er helemaal nog niet uit zoals het hoort, maar het is een begin
En ik met mijn 2 huisdieren, Iowa is duidelijk onder de indruk
ik heb net een tinker zoon schatje hij kan je wel eens ferm plagen en je in het werk zetten net als gisteren heb ik hem uit de weideomheining moeten knippen hij had er weeral eens speels doorgelopen nu zit hij met een lelijk apses de veeartst heeft er na gekeken en het is niet super erg maar tog erg genoeg enkele fotos de eerste keer dat ik hem zag pak opengooien♥ vlechtjes