Van een puber die nog groen oogde, is Tristan een ontzettende lieve, mooie kerel geworden. Hij vindt het heerlijk in de sneeuw, bosritjes helemaal te gek en springt erg hoog.
Hele mooi foto's en tinkies komen er voorbij. Ferris staat nu sinds 2 weken op de stal waar ik ook mijn paard heb staan, dus gelukkig dichterbij, kan ik meer foto's maken . Vandaag maar eens besloten om wat foto's te maken van Ferris ....
Maar ook heel veel andere mooie Tinkers voorbij zien komen.
Gister lekker metHugo gereden.
En hier alle 3 mijn maatjes Hugo,Arall,Meike
Angeliekje
Geplaatst: 03-01-11 20:40
Even een fotootje van je gebruikt Dian
Zo vader..... (Copyright Corinne Eisele)
Zo zoon..... (foto van Dianne)
Ongelooflijk hoeveel ze van elkaar weghebben! Geweldig om te zien! Daarvoor heb ik Anouk toendertijd ook laten dekken door Boy, in de hoop op een Boy look-a-like (aangezien Boy naar het buitenland zou verhuizen). Aardig gelukt toch? Dianne je mag trots zijn op je mooie vent hoor
Laatst bijgewerkt door Angeliekje op 03-01-11 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
@ angeliekje : die lijken zeker op elkaar, leuk om te zien. Verder nog leuke tinkertjes voorbij zien komen............ hier nog 2 foto's van Ferris van gisteren
Met zijn nieuwe halster
ringelberg
Geplaatst: 03-01-11 22:58
gisteren heb ik haar benen nog gewassen
nieuw collin kind op stal zo'n leuk ding
oeh die Boyan
Chanel_
Geplaatst: 04-01-11 00:44
Heerlijke foto's
Oud jaars dag 2 lieffies samen
Jammer dat die wazig is. Schrokken ze van een knal
Kailonne
Geplaatst: 04-01-11 10:39
Wat een leuke tinkers. Ferris is prachtig die zou ik zelf ook zo willen kopen, maar ik heb al een tinkie!!
Yoehoe!!
DianneM
Geplaatst: 04-01-11 10:45
Nog twee van Boyan heb hem recent weer opgepakt met grondwerk, hij is nog steeds echt super braaf. Ook zelf voor het eerst over hem heen gehangen, misschien dat als van het weekend de bak weer zacht is, dat ik er eens op kruip
Straks naar stal toe, dan ga ik de rest ook weer op de foto zetten, ik hoop op een beetje redelijk weer..
Vandaag toch gelachen Baylyn en Kels kwamen eens in actie omdat ze maar vonden dat er een enge boskabouter voor hun wei zat, die hadden ze nog nooit gezien