ik heb ook genoeg ervaring met manenexeem maar ik zie de ribbels niet hoor!! ik denk dat de manen afgebeten zijn bij checkerty het is alleen aan de achterkant.
proberen te achterhalen uit welke streek ze komen janet, en dan gaan zoeken welke hengsten daar staan, maarja je hebt uiteraard ook veel hengsten die gewoon bij een boerke staan en onbekend zijn
puur
Geplaatst: 22-07-10 18:51
ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen verder nog! geloof dat nuage vandaag weer thuis kwam toch?
Sinds ik thuis ben heb ik het superdruk Morgen gaan we een dagje weg maar ik zal zeker deze week alles invoeren, uitzoeken en terugkoppelen. Het is echt heel veel werk, zeker nu het gaat om 88 profielen.
Nuage
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-10 17:14
Ik heb alles net ingevoerd. Misschien vanavond als ik thuis kom nog tijd om wat dingen alvast terug te koppelen. Anders wordt dat vanaf donderdag. Er zitten een aantal echte uitzoekers bij namelijk.
Wie kent de hengst O'Sullivan? Is die van O'Malley?
hetlarixbos
Geplaatst: 27-07-10 17:19
Hij staat in de database van de ICS NL met dezelfde foto als onderstaand:
Ik heb een merrie van hem gehad Shakyra. Volgens mij is hij geen nakomeling van O'Malley.
Ik zal eens gaan informeren of er DNA van hem is vastgelegd. De reden dat ik het vraag is omdat een merrie heb die van hem afstamt die ook matched met O'Malley.
Mauve7
Geplaatst: 27-07-10 18:29
Spannend Nuage! Net zoals iedereen wacht ik met spanning op een eventueel resultaat
Nou ik heb alle paarden door de database gehaald en genoteerd waar ze matchen. Ik ga er nu even voor zitten en iedereen terugmailen over wat ik wel of niet gevonden heb
puur
Geplaatst: 27-07-10 22:01
spannend
TinkerTom
Geplaatst: 27-07-10 22:01
dan ben je wel ff zoet als je iedereen terug gaat mailen