Bij ons op stal staat ook een bushokje,lekker droog en uit de wind
RRteam
Geplaatst: 18-03-10 00:39
wat een prachtige foto,s
kick1972
Geplaatst: 18-03-10 09:34
paspaard Ches heeft er echt heel veel zin in nikkielvis.... meegedaan voor shampoo reclame??? speciale shampoo voor krullen prachtige foto hoor! Big Mac ziet er heerlijk uit met die lentekriebels, vast onder zijn bil gekriebelt Finnegan... mooie foto zo met de voetjes van de vloer, zwevend! Ik heb inmiddels een nieuwe camera dus ik hoop straks ook zulke mooie foto's te kunnen maken!
Hier loesje weer... Ze verteld altijd wat ze wil door haar hoofd te draaien en daarna te wijzen wat ze wil of waar ze naar toe wil
RRteam... Die bovenste foto.. uit je profiel haal ik dat het Rico is?? mooie foto, hoofd staat er echt super op!!
aricia
Geplaatst: 18-03-10 10:06
Echt een supertaart gezien op de vorige pagina ! ,nog gefeliciteerd ! Erg leuke foto Teuntje zo met zn drieen Het rustuurtje bij Chubby Ches kijkt niet erg blij Spelende bigmac en Finnegan Patrick met zijn vriendje Wannes heeft wel een hele originele busbaan thuis Nickielvis ,hij lijkt wel zo'n figuur uit de pruikentijd met die manen Rrteam ,prachtig hoofd die bovenste foto Loesje blijf ik erg leuk vinden