Ik vind de vraagprijzen opvallend bij de advertentie. Volgens mij heeft de 4jarige eczeem. De eerste doet me aan Travis denken. En een mooie beschrijving bij Steffi "loopt het liefst in de wei, van rijden wordt ze niet altijd vrolijk" Klinkt als een dame met eigen wil
Grappig dat we allemaal fan zijn van hetzelfde ras, maar iedereen zijn eigen kleurvoorkeur heeft Ik merk dat ik eerder gecharmeerd ben van de bruinbonte tinkers.
Ik vind het heel leuk dat we allemaal een eigen voorkeur hebben. Ik vind de diversiteit in de tinkers ook leuk je heb ze in zoveel kleuren en verschillende vlekken.
Een shet met fjordkleur , hopelijk nog een jonkie waarbij de verhoudingen nog een beetje moeten bijtrekken.
Biancaa
Geplaatst: 28-11-09 00:49
joehoeeee ben ik eindelijk...
Sorry Leon ik lag inderdaad te slapen, maar heb je al gesproken Helemaal super thnx voor je moeite
Hm mirjam ik denk dat het gewoon een shet is maar dan valkleur ofzo. tjee wat een raar ding
Wespen en mannen, nou Denise kan meepraten hoe die van mij reageerde op de keuring op die leuke dingen Ik heb ook een hekel aan die beesten hoor maar probeer toch wel rustig te blijven.
Spinnen vind ik vreselijk en inderdaad helemaal die springdingen pfff, in de caravan waar we een periode hebben gewoond zaten ze echt overal, dan zat ik op de wc en sprong er zo 1 vanaf het plafond op mn been blehhhh gillen kon ik wel dan hoor
Ik vond het bruine tinkerveulen erg mooi, inderdaad qua bouw maar ook qua kleur, super ding! Dat andere tinker veulen hmmm hij komt me ergens heeeeeeeeeel bekend voor, ligt op het puntje van mijn tong
Nou ik zit weer in mn nachtdienst, slapen was vandaag echt een drama, buren die aan het boren waren of harde vuurwerkknallen af lieten gaan. Pfff af en toe wilde ik dat ik op een hutje op de hei woonde
Het is nu nog rustig hier, hoop dat het zo blijft. Dit is mijn laatste alweer dus komt wel goed met me....
vind ikw el grappig zon minifjordje het liefst wil ik nog zon shetlander en ook een bruinbonte, dan hebben we een grote Travis en Kaya en een kleine Travis en Kaya hahaha, lijkt me machtig geinig
Ik was altijd helemaal voor zwartbont, maar tijdens mIsty dr dracht was ik helemaal bruinbont om, toen wilde ik zo graag een bruinbont veulen En dat heb ik gekregen. JEEEJJ Nu heb ik nog steeds de voorkeur voor bruin bont, maar eigenlijk moet het hele plaatje mij aanspreken, de uitstraling dus, ongeacht kleur, bont of effen.
Biancaa
Geplaatst: 28-11-09 00:51
Grit schreef:
Gaabje!!!!!
Een shet met fjordkleur , hopelijk nog een jonkie waarbij de verhoudingen nog een beetje moeten bijtrekken.
Tggg gaat Grit het voorzeggen!!!
mnkortleve
Geplaatst: 28-11-09 00:54
Bij mij ook het plaatje alleen moet het wel zwartbont met een zwarte staart zijn. Ik ben ook zo benieuwd wat er bij Bonny uit komt, stel dat het nou een heel mooi (mooi is het altijd als het uit Bonny komt) merrie veulen is met een schattig zwart staartje. Dan heb ik ruzie met mijn man want dan blijft ze.