Maya... kan wel oefenen... maar onze kar en auto is lang niet zo breed als de aanhanger en auto waar ik nu mee moet rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuk mens, gezellig gebabbeld.. Mijn paardjes en de stallen laten zien.. Babbeltje over Amy gemaakt en over mijzelf..
Daarna zadelen en op naar de bak!
Die moet ik gaan dragen ipv op me bovenbenen leggen..
Sturen, aandrijven ed gebeurt allemaal vanuit je bekken schouders en ellebogen, je zit echt niet aan de teugels.. Was even wennen eigenlijk! Kan je nagaan hoe snel je jezelf slechte dingen aanleert! 
Was wel leuk!
Lucy_1 schreef:Maya... kan wel oefenen... maar onze kar en auto is lang niet zo breed als de aanhanger en auto waar ik nu mee moet rijden
Het gaat vooral om de bijzondere verrichtingen, het tegensturen en beetje het gevoel krijgen daarvoor... Daar heb ik thuis ook veel mee geoefend, terwijl ons karretje ook veel korter en kleiner was dan waar ik mee examen deed
En achteruit rijden enzo... dat kan makkelijk met een andere combi 

Heerlijke muziek, heb bijna al haar cd's.
Lekker om even uit te waaien
En ze is zo braaf... zelfs als ze er keihard vandoor wilt spuiten luistert ze nog naar nee, omdat ik dat niet wil hebben vanwege de natte berm en mijn zit

Valt weer mee!!

(Raamsdonksveer is 'zijn dorp' zegmaar)

Lekker gereden! Het was ondanks de wind ook heerlijk weer! 

Over 6 weken en 5 dagen! 
Sita_ schreef:Ik ben ook al bijna jarig..Over 6 weken en 5 dagen!
Mag wel al eens beginnen nadenken wat ik voor mijn verjaardag wil!
bespaart mij uitrekenen / tellen
en veelste vroeg op
Roxanne is weer aan het opknappen want die is de afgelopen twee dagen niet goed geweest. Alleen is ze nu wat stilletjes maar gelukkig eet ze weer.