Meiden niet zo snel! 
Ik ga het zo allemaal even rustig bijlezen!
Vandaag de hele dag carnaval gevierd in City Lido. Had alleen niet zo'n zin om vanavond nog te gaan, dus ben ik samen met een vriendin nog even langs de Mac Donalds gegaan 
Maar voor dat ik naar carnaval ging heb ik nog
héérlijk op Hendrik gereden! De bak was goed dus ik kon hem lekker goed doorrijden. En hij liep echt heel fijn en ontspannen.
In galop het teugeltje lekker losjes en tussendoor veel figuren en balkjes gelopen waardoor hij zijn rug lekker los liet.
Het enige wat er mis ging was toen er in het zandpad tegenover de bak van die knetter brommers aan kwamen scheuren, met van die knetterpijpen.
Hendrik was meteen weg, ik was zo blij dat hij zijn benen goed neer kon zetten anders waren we met zijn 2en onderuit gegaan ! Hij was helemaal aan het rillen maar 'k ben trots op hem dat hij ons overeind heeft weten te houden
Oohh wat was ik boos op die jongens, gewoon zo lomp als het kon keihard langs de bak! Hendrik vind dat soort dingen normaal gesproken niet eng, dus die brommers moesten wel heel veel lawaai maken wil hij er tussen uit knijpen.