froukjen schreef:En nog 1 (zou de foto's in 1 topic plaatsen maar ging mis).
Alsjeblieft!

Erg mooie foto!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
froukjen schreef:En nog 1 (zou de foto's in 1 topic plaatsen maar ging mis).

Angeliekje schreef:@Biancaa: Ik verbaas me ook telkens dat als ik foto's van andere drachtige merries bekijk, sommigen er veel voller uitzien. Ik was al bang dat Anouk misschien het veulen verworpen had, maar de eigenaren van de Asheuvel verzekeren me dat ze echt drachtig is, en dat ik me zorgen maak om niets. Anders heeft ze inderdaad een bescheiden buikje.
Net als Shayla. Die is nu 8 en een halve maand drachtig. En daar begin ik nu pas duidelijk wat aan te zien. Maar vanavond heeft het veulen even duidelijk bewezen dat ie zeer aanwezig was
Wat ging die te keer zeg ! Hier even speciaal voor jou
een foto van vorige week van Shay :
)froukjen schreef:Dank je!

missje schreef:wat een mooie is die shay zeg.

wat een droppie! vind hem wel al veranderd hoor 

zo zie je maar weer dat ze allemaal heel verschillend dragen 
vond je dat niet gevaarlijk: haar meteen zo inspannen (en zonder oogkleppen) zonder te weten of ze ooit al voor een kar had gelopen?
doet er me plots aan denken: kan chuck eigenlijk springen? dat heb ik hem nl nog nooit zien doen 

Tinkermuts schreef:Shay is gewoon knap en slank zwanger v/e springtinker
ellepel schreef:zeg ik pasgeleden nog dat ik tinkers met veel wit eigenlijk niet zo mooi vind...na het zien van shay neem ik mijn woorden dus echt terug!!
wat een schitterend dier

Nou is ze nooit echt grof geweest bij d'r buik hoor , dus misschien scheeld dat ook ? 
lekker veel haar ook!
des te beter toch, als het zo goed met haar gaat!
, maar er werd gevraagd of Chuck kan springen, en sinds kort weet ik dat hij dit heeeeeel goed kan.

Er volgde best wel spannende minuten en een wilde rit 

Tinkermuts schreef:hier gaan jullie je echt om doodlachen, wilde deze foto eigenlijk niet plaatsen omdat ik er zo belachelijk uitzie, maar er werd gevraagd of Chuck kan springen, en sinds kort weet ik dat hij dit heeeeeel goed kan.
.
. hij is afgelopen herfst over de staldeur gesprongen!!!!!!!

. Ligt echt aan mezelf, ik ben een aardige stresskip die me erg zorgen maakt over Anouk én het veulen
. Shayla is trouwens erg mooi zeg