Ik krijg echt wat van mijn hoofd. Ik heb de laatste twee maanden 5x per week gewerkt, 2 dagen vrij gehad om de hele dag naar school te gaan. Dus kortom, nooit vrij. Niks, noppes, nada. Wel erna of bij avond diensten ervoor nog alle paarden verzorgen. Ik ben vermoeid ja, niks aan te doen verder. Genoeg rekeningen om te betalen om even vrij te nemen maar mijn ideeen worden echt de hele tijd afgekeurd voor atelier en ik heb niet heel veel tijd om er echt mee bezig te zijn. Ik heb zo'n gaaf, uniek product ontwikkeld en de campagne komt maar niet vooruit.
Dan heb je een dag vrij en regent het de hele tijd en kan ik nog geen les nemen. Mijn nieuwe zadel past niet op Bones dus die kan weer verkocht worden
Er hangt volgens mij een dik vet uithangbord boven mijn hoofd voor al het ongeluk dat er is. Ben echt even geirriteerd vandaag. Weer een idee afgekeurd net grrrr
Ik ga vandaag dus eens voor wat afleiding zorgen!
Nu heb ik een vraag voor jullie. Cheyenne is niet gezond geweest. Ze had een vitamine te kort en dit is nu weer op peil. Ze is ook eindelijk weer dikker en ze rent goed door de wei. Nu heb ik er al jaren niet meer mee gereden maar wil er graag weer iets mee gaan doen. Nu heeft ze weinig rugbespiering en is de wei te nat om te longeren. Zijn er dingen die ik zonder al te zware inspanning (voor haar) kan doen om dit iets te verbeteren zodat ik binnenkort weer kan gaan longeren? Ik dacht aan balkjes lopen? Gewoon wandelen in het bos is misschien ook wel wat, veel bergjes en heuveltjes namelijk. Hebben jullie nog suggesties?
Daarbij zoek ik ook een fijne boost/snack om na een beetje inspanning te voeren aan haar. Maar er is zoveel keuze dat ik door de bomen het bos niet zie.

En een veulenspammetje ter compensatie van mijn geklaag