Andrea, ik hoop voor je dat hij net zo braaf blijft als hij wat gewend is en conditie krijgt 
Ik heb je filmpje en het commentaar in het andere topic even bekeken. Ik denk dat het vooral onbalans is dat hij zijn hoofd omhoog gooit, en eigenlijk zet hij niet echt af, maar maar een wat grote galopsprong? Persoonlijk zou ik het springen even laten voor wat het is en eerst aan zijn balans en spiertjes gaan werken. Hulpteugel lijkt me in dit geval idd geen goed idee, het moet wel een HULPteugel blijven, en geen dwangbuis worden he. Fijn dat de luizen in een keer weg waren!
Luna werd niet aangevallen hoor. Ze joeg Diablo bij me weg ("mijn baasje"
), en Diablo liet zich niet op zn kop zitten dus draaide toen ook even lekker met zn kontje. Die twee zijn leuk samen, totdat ik eraan kom, dan kunnen ze elkaar ineens niet luchten of zien 
Jayney, sorry, t komt er maar niet van. Maar ik vind het prima op vrijdag al te komen. Ik moet wel nog even uitvinden hoe mn OV-kaart werkt. Strippenkaart geldt niet meer toch? Naar Leeuwarden kan ik trouwens wel gewoon met de trein
, dus dan gaat het alleen om het tripje naar Drachten. En even met Hinke overleggen waar ze mij eruit gooit zondag.
Tinkerdag 14 april? Ook dat nog?
1 april HK, 14 april TD, 22 april sokkenwasrit. Lekker veel activiteit
Maar ik werk gewoon in het weekend, moet wel ene beetje balans houden tussen geld verdienen en geld uitgeven natuurlijk 
Hoe was je ritje vandaag Eva?
Niet zo negatief denken hoor. Wees maar trots dat je de stap gezet hebt om naar buiten te gaan, en toch voor een groot gedeelte zelf op Clover hebt gezeten 
Veel plezier zaterdag Jes! Gaat de camera ook mee? 
Wat leuk, een eerste rijles 
Ik heb een Stella maat 0. Ik had al eens de Cherokee maat 1 erop gehad, die vond ik wat te lang (en groot ook, pony verzoop erin), en een Stella is nog net een paar cm langer. Dus een maat 0 gepast (ook voor mezelf) en die lag een stuk beter
Dus we gaan hier voorlopig gewoon mee op pad, tegen de tijd dat ze wat meer body heeft (+lengte in de rug) kijk ik weer eens verder.
Veel plezier voor de dames die naar hun paardjes gaan, heerlijk genieten van het weer.
Heb ik vanmiddag ook gedaan, lekker met Melody het bos door, heerlijk dier is het toch ook 
Zometeen werken, volgens het rooster moet ik kassa
Maar vorige week stond ik uiteindelijk ook op de drive, dus wie weet...
Laatst bijgewerkt door Caily op 21-03-12 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt