Geplaatst: 12-05-11 23:05
alles goed gegaan matsje? gave foto's marleen
kersverse mama, die nergens last van heeft, na een zware bevalling
rudolph
Geplaatst: 12-05-11 23:11
die heeft idd nergens last van. vind haar een super mooie merrie en vind haar veulen trouwens ook erg mooi met Gucci ging het gisteren super.gewoon staand en binnen 20 min klaar. hij draaft alweer door het land
Mero
Geplaatst: 12-05-11 23:13
@stalnijmegen, ze heeft idd nergens last van, ziet er goed uit! Doe nog eens een mooie pic van je prachtige veulenmeisje... Aaach arme Gucci.. volgens mij zit er tenminste 50 centimeter en heel wat kilo's verschil tussen die twee foto's.. wat een grote kerel! grrr, mooi stevig veulenmeisje heb je daar! DaisNBenj, hij ziet er leuk uit.. vergt nog wat poetswerk zo te zien Prachtig type veulen is Quinsialyn, cobfan!! Ze kunnen lekker groeien in die weide van jou.
Mijn 10e veulenventje is vandaag geboren.. een heerlijkheidje met het bekkie van zijn paps An Rua. Hij (heeft nog geen naam) is de halfbroer van Diny's (Vasthi) knappe veulenmeisje Erynn en Rav Ruairdri.
Dees gave foto van je dame! Mero wauww wat een prachtig ventje!!
grrr
Geplaatst: 12-05-11 23:15
Mooi kleurtje Mero! En Gipsy..
stalnijmegen
Geplaatst: 12-05-11 23:19
ohhhhhhhhhhh wat is die leuk monique!! ik maak snel foto's van stampertje maak jij dan snel buiten foto's?? of waai even in "het" topic aan met foto's
Mero
Geplaatst: 12-05-11 23:28
Bedankt dames! Buitenfoto's volgen dit weekend.. Ik heb 'het' topic (fokkerij, toch?) nogal verwaarloosd met posten dus doe ik dat maar niet
Lonan
Geplaatst: 13-05-11 00:14
Wauw Monique wat een prachtig mannetje
Isegrim
Geplaatst: 13-05-11 00:21
@grrr Die manen!!!
Eefste
Geplaatst: 13-05-11 00:37
Wat een geweldig mooie paardjes komen er voorbij zeg!! WAUW!
Hierbij ook weer eens 2 fotos van mijn lieve meisje. Helaas is ze gister begonnen met haar manen afschuren.. Gelijk dierenarts erbij gehaald (ik dacht aan eczeem) maar dat is het niet.. Geen idee wat wel. Nu een en ander uitsluiten.. Maar ze verliest ze erg hard. Zeker al de helft uit het hek kunnen vissen..
Ik kom even bijsturen hier. Er zijn een aantal berichten die toch echt off topic gaan en hier dus niet thuishoren. Let daar even op als je een bericht plaatst.
@biancaa; maan staat niet op dit land.. Was alleen voor de foto. Ze staat wat schraler. Maar alsnog niet schraal genoeg voor een tinker denk ik. Ik vermoed zelfs dat haar manen daardoor uitvallen. Ze gaat vanaf morgen (weer naar nieuw weiland) weer met haar masker op. Zal ze niet leuk vinden. Wat heeft jou tink een geweldige manen!!!
JPTinkers
Geplaatst: 13-05-11 13:27
wat zou deze combinatie toch maken , frie is maandag de 16e uitgeteld