Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mnkortleve schreef:Vanavond weer met Grainey bezig geweest nu liep ze alleen in stap mee en wou absoluut niet draven.![]()
Als het goed is is Bravour zijn pijnstilling uitgewerkt en mogen we voorzichtig aan het werk gaan om te kijken hoe zijn reactie is dus morgen gaan we het uitproberen.
Grainey is een karakterpaardje, dat is ook wat waard.

het zou alleen wel handig zijn als ze de 22e aan de hand kon draven

, dat is zo niet te zien op die huppel shet
.
Schiet op he...
Nou ja van die man waar ik bij sta (vader van een oud verzorgstertje van Noa) hij betaald dus alles en doet alles. Ik hoef helemaal niks te doen
Lekker makkelijk dus, ik ga naar Noa en Móhr en als hij er is dan help ik wel hoor, net zoals zijn auto uitgraven
maar hij doet het meeste zelf. Er stond al een grote badkuip waarin hij met de aggregaat water inpompt, dus ik hoef niet eens met emmertjes te slepen. Hij gaat dat ook zelf bijhouden, evenals voeren en dalijk mesten enzo. Luizenleven krijg ik zo

Dan zou ik hem alleen moeten laten castreren aangezien zij ook een merrie heeft. Ik heb nu in ieder geval niet zoveel haast meer om hem te verkopen. Misschien dat dochterlief wel zo verliefd wordt dat ze hem wilt kopen, ze is ook al helemaal gek op Noa. Ik kijk wel even aan, in principe heb ik niks met Móhr (klinkt misschien cru) maar ik heb gewoon niks met hengsten... Dus hij is eigenlijk gewoon voor de verkoop.
snowdon schreef:Carlo durft niet met Tom mee te doen
.
.
en hopelijk geeft dat idd ook wat rust
en potentiele verzorgers/ kopers al in de buurt

misschien laten vermaken? of dekensingels erbij gebruiken?
Joyce en idd mooi onderschrift
maar niet met bakfietsfoto jammer 

maaruh als ze dan terugkomen dan mogen John en ik nog

ellieellende schreef:Ingrid een beroemde vriendin, door de sterallures is het opblaasbadje veranderd in een heus resort! hahahaha
lekker he Ingrid, wij hebben de vakantie nog tegoed! en je hebt lekker de tijd om te bokken!
hihihi Ik kan ook echt niet zien of desie op het goede been lichtrijd, vraag ik weleens; rijd je op het goede been? jaahaa zegt ze dan.... ok, ik geloof je meteen:-)
Had van de eerste eigenaresse van Niamh nog foto's gekgregen, maar die had zij weer van Trea gekregen, dus die kende ik al!
Moet wel steeds lachen om het feit dat het zo'n ongelooflijk kreng is geweest en dat ze toen al over draadjes van 90 cm sprong.... Als je de wei nu ziet en de draadjes daaromheen, vraag ik me toch echt af waarom ze er nu wel in blijft staan.... hoewel ze er vorig jaar nog met regelmaat onderdoor ging naar haar buren.... tot grote ergernis van de eigenaresse van die paarden, ze kreeg Niamh er dan niet uit, bleef stokstijf staan, geen beweging in te krijgen. Ze kan zo ondeugend zijn, i love it!