[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Puchje

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:43

Klopt Ellen :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:46

mnkortleve schreef:
Vanavond weer met Grainey bezig geweest nu liep ze alleen in stap mee en wou absoluut niet draven. :+

Als het goed is is Bravour zijn pijnstilling uitgewerkt en mogen we voorzichtig aan het werk gaan om te kijken hoe zijn reactie is dus morgen gaan we het uitproberen.

En zo blijf je bezig :D Grainey is een karakterpaardje, dat is ook wat waard.
Duimen dat het goed gaat met Bravour

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:46

mn, wat was nu ook alweer je naam??? sorry hoor....
Jij hebt iig een druk dagje gehad!
Hopelijk gaat het goed met Bravour zonder pijnstillers!
Fijn dat het een simpele ingreep wordt bij de kleine :(:)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:47

ik ga dat ongeduldige ding op pootjes ff buiten rondslingeren!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:48

Ooooh buisjes bij de kleine, die heb ik zovaak gehad.
Tip: ijsjes inslaan! Dat hielp bij mij heel goed na keelpijn bij een narcose :j
Succes met Grainey en Bravour Miriam!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:49

Mirjam kleine dus ook aan de buisjes gelukkig kleine ingreep hopelijk daarna niet teveel last van :(:)

Gaat nu echt :wave:

ellieellende

miriam ow ja!!! :o?

Puchje

Trusten Grid!
Ik ga ook slapen, welterusten iedereen!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:51

Truste!!

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-09 23:58

Grit ik val alleen op paarden met karakter. ;) het zou alleen wel handig zijn als ze de 22e aan de hand kon draven :D

Puchje Ijsjes hebben we genoeg dus dat komt goed.

ellieellende Mirjam is de naam. ;)
Ik ben altijd druk de dag is te kort.
Ik heb nog veel meer gedaan maar dan word het helemaal zo'n lang verhaal over mezelf. :D :D
oke een klein dingetje dan ik heb nog een kat gewassen een pers ze loopt altijd buiten nu heeft ze bij de kalveren gelopen en zat ze van top tot teen onder de poep bbbbllllll ze zit nu binnen te drogen.

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 00:01

daar zal de kat blij mee zijn :=
nou, ik duik ook mijn bedje in! truste! :Z

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 00:03

Viel nog best mee hoor. :P
Nu moet ze nog geknipt worden. :D

Welterusten.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 01:14

Ola :)

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 01:31

Heb een nieuw onderschrift (aanklikbaar!)

Nu ga ik slapen!
Truste :)

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 07:29

goedemorgen!

mooie foto's Joyce!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 07:38

Goedemorgen!

Afbeelding

Rescue-zuurtjes?
Wist niet dat die bestonden.

Eva sterkte vandaag :(:)

Fijn dat het een relatief kleine ingreep is Mirjam.
Hopelijk gaat Bravour goed vandaag.

Mooi onderschrift Joyce.

Iedereen een fijne dag vandaag!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 07:57

Goedemorgen,

Eva heeft veel sterkte vandaag :(:)

Chanel ook jij nog :(:)

Haha over proefjes gelezen, het maakt Dees niet veel uit wat ze rijd denk ik voor haar gaat het meer om de lol en de spanning. Succes voor de jury die moet gaan kijken of ze op het juiste been licht rijd :D , dat is zo niet te zien op die huppel shet :+ .

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:05

goedemorgen iedereen, pfff heb ik vakantie ben ik nu al wakker :? Schiet op he...

Succes vandaag mirjam, ook mijn kids hebben het al gehad, als het alleen buisjes is, dan is het zo gedaan. Als de neus moet, dan valt het ook nog mee, keel erbij dan wordt het al pijnlijker. Het is alleen zo sneu om die kleintjes in slaap te zien vallen. Nou nogmaals succes!
En Grainey, hihihi schiet lekker op dus. Misschien dat ze op zo'n dag juist wel gaat omdat er andere en meerdere paardjes zijn. Dat ze dan gaat showen ofzo... Gewoon blijven oefenen en rustig blijven.

Mooi onderschrift Joyce!

Eva heel veel sterkte vandaag!!

Chant ik had je gisteren op msn al sterkte gewenst, hoop dat het vandaag een beetje gaat.

Ik weet niet meer wie het zei, maar inderdaad dat hele stuk is van ons :D Nou ja van die man waar ik bij sta (vader van een oud verzorgstertje van Noa) hij betaald dus alles en doet alles. Ik hoef helemaal niks te doen :o Lekker makkelijk dus, ik ga naar Noa en Móhr en als hij er is dan help ik wel hoor, net zoals zijn auto uitgraven _O- maar hij doet het meeste zelf. Er stond al een grote badkuip waarin hij met de aggregaat water inpompt, dus ik hoef niet eens met emmertjes te slepen. Hij gaat dat ook zelf bijhouden, evenals voeren en dalijk mesten enzo. Luizenleven krijg ik zo 8-)

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:39

Kan je Morh niet aanhouden nu :P
Lekker hoor!

Carlo durft niet met Tom mee te doen :oo

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:44

in principe zou dat kunnen ja ;) Dan zou ik hem alleen moeten laten castreren aangezien zij ook een merrie heeft. Ik heb nu in ieder geval niet zoveel haast meer om hem te verkopen. Misschien dat dochterlief wel zo verliefd wordt dat ze hem wilt kopen, ze is ook al helemaal gek op Noa. Ik kijk wel even aan, in principe heb ik niks met Móhr (klinkt misschien cru) maar ik heb gewoon niks met hengsten... Dus hij is eigenlijk gewoon voor de verkoop.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 08:50

Goeiemorgen!!

Mooi onderschrift Joyce :))

Biancaa; echt helemaal geweldig dat je Noa en Mohr nu zo hebt staan. Hopelijk voor lang, dat zal ook rust geven.

Eva, sterkte vandaag!

Rescue zuurtjes
http://www.bachrescue.nl/con_rescue_pastilles.asp

snowdon schreef:
Carlo durft niet met Tom mee te doen :oo

Zou dat het zijn........ Chicken >;) .

En mijn vriendin staat met hun interview in "De Vriendin" van deze week. Helaas hebben ze geen foto met de bakfiets uitgekozen. Maar verder hartstikke leuk *\o/* .
Zometeen komen ze hierheen, kunnen de mannetjes in ons superresort zwembad spelen.

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:22

goeie morgen dames....

k ben der ff niet geweest maar ben der weer:P straks weer rijles dus PAS OP:P

derna werken en dan eindelijk naar de paardjes.

wie of wie weet een deken die gewoon noormaal blijft zitten een exzeem deken..
tis voor me shet hengst hij heeft deken maat 125 maar een borst en een hals zo breed das niet noormaal. nu loopt hij dus met een 135/140 maar ja die is dus te groot en gaat steeds draaien..
ook gleiden mijn buiksingels steeds naar achter en dan hangt de hele deken naar achter kort om...
ik moet gewoon een exzeem deken hebben met een rug lengte 125/135
die wel redelijk lang is naar de buik toe. met een brede borst en hals.. en een heel klein exzeem dekentje maatje 115/120 ofzo.. maar k zou niet weten waar het te halen is...

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 09:36

Wow Bianca da's een luxe *D en hopelijk geeft dat idd ook wat rust :(:) en potentiele verzorgers/ kopers al in de buurt :D
Idd ik zou denk ik ook gewoon meehelpen als t kan anders komt er een dag waarop ie denkt waarom ben ik dit allemaal aan het doen voor iemand anders paard := ;)

pff japielover daarmee kan ik je niet helpen zou het idd ook niet weten :n misschien laten vermaken? of dekensingels erbij gebruiken?

:wave: Joyce en idd mooi onderschrift :z 8-)

Grit leuk vriendin in Vriendin :D maar niet met bakfietsfoto jammer :\
en dadelijk komen ze langs lekker spetteren in resort :7

Trea haha ja dat is altijd leuk bij die shets maar dus daar zullen ze dan vast niet streng op kijken :P

Ah denise weer een heerlijke ochtendfoto :+: :z

Mirjam ook nog kat (pers) gewassen ivm kalverpoep :oo :=
Benieuwd hoe Bravour het vandaag doet!
en haha wassen was na 5 minuten al niet meer te zien, bij say ook als ik niet oplet daarom laat ik haar dan altijd pas los in de wei dan gaat ze daar rollen en niet op het zwarte zand :+

Het is weer beetje Té rustig op kantoor je merkt echt wel dat het vakantietijd is := maaruh als ze dan terugkomen dan mogen John en ik nog *\o/*

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:09

Ingrid een beroemde vriendin, door de sterallures is het opblaasbadje veranderd in een heus resort! hahahaha

lekker he Ingrid, wij hebben de vakantie nog tegoed! en je hebt lekker de tijd om te bokken!

hihihi Ik kan ook echt niet zien of desie op het goede been lichtrijd, vraag ik weleens; rijd je op het goede been? jaahaa zegt ze dan.... ok, ik geloof je meteen:-)

Had van de eerste eigenaresse van Niamh nog foto's gekgregen, maar die had zij weer van Trea gekregen, dus die kende ik al!
Moet wel steeds lachen om het feit dat het zo'n ongelooflijk kreng is geweest en dat ze toen al over draadjes van 90 cm sprong.... Als je de wei nu ziet en de draadjes daaromheen, vraag ik me toch echt af waarom ze er nu wel in blijft staan.... hoewel ze er vorig jaar nog met regelmaat onderdoor ging naar haar buren.... tot grote ergernis van de eigenaresse van die paarden, ze kreeg Niamh er dan niet uit, bleef stokstijf staan, geen beweging in te krijgen. Ze kan zo ondeugend zijn, i love it!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:16

ellieellende schreef:
Ingrid een beroemde vriendin, door de sterallures is het opblaasbadje veranderd in een heus resort! hahahaha

lekker he Ingrid, wij hebben de vakantie nog tegoed! en je hebt lekker de tijd om te bokken!

hihihi Ik kan ook echt niet zien of desie op het goede been lichtrijd, vraag ik weleens; rijd je op het goede been? jaahaa zegt ze dan.... ok, ik geloof je meteen:-)

Had van de eerste eigenaresse van Niamh nog foto's gekgregen, maar die had zij weer van Trea gekregen, dus die kende ik al!
Moet wel steeds lachen om het feit dat het zo'n ongelooflijk kreng is geweest en dat ze toen al over draadjes van 90 cm sprong.... Als je de wei nu ziet en de draadjes daaromheen, vraag ik me toch echt af waarom ze er nu wel in blijft staan.... hoewel ze er vorig jaar nog met regelmaat onderdoor ging naar haar buren.... tot grote ergernis van de eigenaresse van die paarden, ze kreeg Niamh er dan niet uit, bleef stokstijf staan, geen beweging in te krijgen. Ze kan zo ondeugend zijn, i love it!

Hihi heb ik er toch nog wel een beetje goed op gevoed, maar toch blijf ik vallen voor die heerlijke eigewijze beestjes. Waar nog lekker veel werk in zit, maar daardoor word de band wel veel hechter vind ik.