Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mnkortleve schreef:Vanavond weer met Grainey bezig geweest nu liep ze alleen in stap mee en wou absoluut niet draven.![]()
Als het goed is is Bravour zijn pijnstilling uitgewerkt en mogen we voorzichtig aan het werk gaan om te kijken hoe zijn reactie is dus morgen gaan we het uitproberen.
snowdon schreef:Carlo durft niet met Tom mee te doen
ellieellende schreef:Ingrid een beroemde vriendin, door de sterallures is het opblaasbadje veranderd in een heus resort! hahahaha
lekker he Ingrid, wij hebben de vakantie nog tegoed! en je hebt lekker de tijd om te bokken!
hihihi Ik kan ook echt niet zien of desie op het goede been lichtrijd, vraag ik weleens; rijd je op het goede been? jaahaa zegt ze dan.... ok, ik geloof je meteen:-)
Had van de eerste eigenaresse van Niamh nog foto's gekgregen, maar die had zij weer van Trea gekregen, dus die kende ik al!
Moet wel steeds lachen om het feit dat het zo'n ongelooflijk kreng is geweest en dat ze toen al over draadjes van 90 cm sprong.... Als je de wei nu ziet en de draadjes daaromheen, vraag ik me toch echt af waarom ze er nu wel in blijft staan.... hoewel ze er vorig jaar nog met regelmaat onderdoor ging naar haar buren.... tot grote ergernis van de eigenaresse van die paarden, ze kreeg Niamh er dan niet uit, bleef stokstijf staan, geen beweging in te krijgen. Ze kan zo ondeugend zijn, i love it!