Ja ik vind het echt geweldige pony's. Ze zijn sober, kunnen rustig een hele tijd stil staan, hebben lollige kleurtjes, zien er adorable uit en ze kunnen tegen een stootje. Toch maar eens die geldboom laten bloeien
Jup en ik moet ook helemaal er geen paarden bij, zit al met de handjes in het haar hoe ik beide monsters voldoende aandacht kan blijven geven nou met de master, maar goed. One can dream... over een klein grijs bol ponietje met lange manen en staart
Ik denk dat als ik het aan vriend voorstel hij me voor gek verklaard Alhoewel ik denk dat hij dat bij de vorige pony al wel gedaan heeft
Martinique__
Geplaatst: 12-02-09 17:53
@ Trea: Dan is het denk ik niet de Niamh die ik bedoel, die moeder staat in Zeeland. Zal het wel eens vragen aan dr.
Die Highlandpony's zijn indd erg leuk
timokyana
Geplaatst: 12-02-09 18:30
nog niet bijgelezen maar ben helemaal HAPPY eindelijk na veel over en weer mailen kunnen regelen dat ik Timo mee mag nemen naar 2daagse clinic eind deze maand. eigenlijk was er geen geschikte locatie voor eigen paarden maar omdat ik vlak bij woon en op en neer kan rijden mag hij mee nu snel oefenen trailer laden
En weer leuke foto's gezien. Het plaatje wordt steeds completer, tinkers zijn leuk, maar om zo ook wat van het persoonlijke leven mee te pikken vind ik ook erg leuk.
Leuk TK en is idd gewoon al leuk om met je paard weg te zijn.
Schimpje
Geplaatst: 12-02-09 19:24
Jeetje, dit is niet normeel meer!! Kom vanaf pagina 42 bijlezen tot 71.. Jullie gaan veel te hard!!
Leuke foto van Leon gezien.. Tjah.. soms heb je zo'n blik in je ogen..
Ook iets van Stennisje gelezen over kussen met dames.. Bevalt mij ook beter dan de heren over het algemeen hoor! Al vind vriendlief het nog wel moeilijk te accepteren als ik graag een avond alleen met een meid wil "bankhangen"..
Verder is alles hier weer rustiger, gisterochtend is mn oma vredig in d'r slaap overleden.. Haar lichaam is gistermiddag opgehaalt door mensen van de Medische Faculteit Erasmus te Rotterdam, mogen ze daar gaan oefenen op haar lichaam.. Iets wat ze altijd al wilde, zodat haar lichaam nog nut had na haar dood..
Heb vandaag 2 wielen van mn auto vervangen, verhuist naar een andere slaapkamer hier in huis.. en met van alles en nog wat druk geweest.. Nu eerst eens lekker bokken!!