Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nuage schreef:Tinkermuts schreef:nou, ik loop dus achter de feiten aan haha
maar Rhona is dus idd van Gaia, heeft kindje van Chuck, idem Thora, ook weer drachtig van Chuck, Trea hier op boktr had een tinkermerrie genaamd Niamh maar is volgens mij verkocht.
Ja klopt maar dat is een andere Niamh (wel een supermooie, ben wel benieuwd waar die gebleven is eigenlijk?)
Caye schreef:Hij wist me te vertellen dat Offspring een zoon van King rocky OF een broer.. moest zijn. Deze 2 komen van de zelfde lichting uit Engeland/ Ierland ergens.
Dat was het enige wat die wist.. aangezien zijn vader duister was over de herkomst van de paarden.
Caye schreef:Michel de koning heeft samen met zijn broer Jan ( niet de zoon van.. ) idd alles overgenomen. Ook hun laten weinig los over de herkomst.
ik weet alleen dat de zoon van Jan SR.. ongeveer 25 jaar is. En ZIJN moeder.. heeft in Kootwijk manege de Paalhoeve staan. Ik sprak Jan vorig jaar ergens.
Hij wist me te vertellen dat Offspring een zoon van King rocky OF een broer.. moest zijn. Deze 2 komen van de zelfde lichting uit Engeland/ Ierland ergens.
Dat was het enige wat die wist.. aangezien zijn vader duister was over de herkomst van de paarden.
Wij hebben Offspring gekocht in augustus 1999 en hij was toen niet zo lang in nederland.
Ik heb bij het stamboek dit al een keer aangekaard. En die heeft de DNA proberen na te kijken die ze hebben getrokken voor de dekhengsten keuring. Overigens nooit meer wat van gehoord
snowdon schreef:Ja denk niet dat er meer uit te halen is...
snowdon schreef:Weet je ook wanneer ze Browen bij Mollema hebben gekocht?