en de dracht datum er zijn er dus twee blijkt nu, maar de datum die de hengstenhouder heeft doorgegeven aan het stamboek is 7-6-2007 dus dan is ze nu 14 dagen overtijd maar er is dus ook een eerdere datum . maar goed ik (en marjo natuurlijk vooral) ben het nu goed zat
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 25-06-08 13:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Het komt wel goed meid, ik gok toch echt op vanavond, hars dan zit er wel vaart in denk ik, vorig jaar Cheyenne ook, hars, 3 uur later melk, 1 uur later veulen
helaas moet ik melden dat het veulen van perfect rond kwart voor drie is geboren en gestikt is in het vlies. http://www.mijnalbum.nl/Foto-NOLAZDP3.jpg marjo kwam het land op en toen stond perfect net op en ze zag het meteen aan de houdiing van het veulen dat er iets helemaal mis was. hij was helemaal uit het vlies behalve het stukje rond de ogen en de neus. hij was echt perfect net als zijn moeder en een hengstje. marjo heeft het de naam padar gegeven wat peter in het iers betekend. we zijn allemaal erg overstuur en verdoofd waarom....... de d.a. is onderweg want de nageboorte is nog niet af. het leven word soms wel erg zwaar zo pfffff.
Laatst bijgewerkt door vuurtoren op 26-06-08 05:41, in het totaal 2 keer bewerkt